0
(0)
Left
Center
Screentime (prilepení k obrazovkám)

Deti a tínedžeri dnes žijú prilepení k obrazovkám. Hra vonku s kamarátmi sa zmenila na hru online a rozhovor tvárou v tvár na chat a písanie správ. 

Sú rodičia, ktorí presvedčili samých seba, že taká je doba, a že sa s tým nedá veľa urobiť a treba to prijať. Ak medzi nich nepatríte, čítajte ďalej.

EAN
9788081330827
Počet strán
262
Formát knihy
138x198 mm
Väzba knihy
mäkká
Weight
215 g
Right
6,00 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Vznik tejto knihy podnietili rodičia, ktorí sú frustrovaní, zmätení a majú strach. Cítia, že s počítačmi a mobilmi vo svojich rodinách musia niečo urobiť, ale nevedia čo a ako. Vedia, že používanie digitálnych technológií je pre ich deti a tínedžerov návykové, a preto si hranice ich používania samy určiť nedokážu.

V knihe objavíte jednoduché a účinné postupy, prostredníctvom ktorých vaše deti nadobudnú rozumné návyky používania digitálnych technológií. Budú s vami lepšie spolupracovať a viac vás rešpektovať. A znovuobjavia chuť tráviť voľný čas aj mimo obrazovky. Osvojte si postupy v tejto knihe, váš rodinný život vás bude viac tešiť a bude pokojnejší, ľahší a šťastnejší.

Noël Janis-Nortonová je odborníčka v oblasti výchovy a vzdelávania so zameraním na problémy učenia sa detí a problémy správania. Má viac než 45-ročnú prax v Británii a Spojených štátoch ako riaditeľka školy, poradkyňa pre deti so zvláštnymi potrebami, konzultantka rodičov a učiteľov. Pravidelne prednáša na konferenciách, poskytuje odborné rady v televíznych a rozhlasových programoch a článkoch v novinách a časopisoch. Má dve dospelé deti a šesť vnúčat.

Aj vaše deti sa zmenili na duchov? 

Aký vážny je problém s používaním počítačov a mobilov vo vašej rodine?

Vypočujte si krátky podcast. Možno ešte nie je neskoro...

20

EVA PRELOŽNÍKOVÁ, skúsená prekladateľka a odborníčka na anglickú a americkú detskú literatúru, získala za preklad knižky R. Dahla: Žirafa, Pelly a ja medzinárodnú cenu za kvalitu prekladu – diplom Čestnej listiny IBBY (Medzinárodná únia pre detskú knihu).

Cena sa udeľuje sa každé dva roky autorom, ilustrátorom a prekladateľom za jednu z najlepších detských kníh vydaných v danej krajine za posledné dva roky.

Toto ocenenie získal aj Otakar Kořínek za preklad Pána prsteňov I.-III. 

Eva Preložníková v Múzeu Roalda Dahla v Great Missendene.

Noël-Janis-Norton

Noël Janis-Nortonová je odborníčka v oblasti výchovy a vzdelávania so zameraním na problémy učenia sa detí a problémy správania. Má viac než 45-ročnú prax v Británii a Spojených štátoch ako riaditeľka školy, poradkyňa pre deti so zvláštnymi potrebami, konzultantka a prednášateľka, koučka rodičov a autorka kníh. V medzinárodnom kontexte je známa svojimi výnimočnými metódami známymi pod názvom Pokojnejšia, ľahšia a šťastnejšia výchova v rodine a v škole, ktoré pomáhajú rodičom zlepšiť život v rodine a učiteľov vedú k tomu, aby dokázali v žiakoch objaviť to najlepšie, čo v nich je.

Autorku mnohé roky fascinovala otázka, ako pomôcť deťom, aby sa naučili robiť veci čo najlepšie. Pokojnejšia, ľahšia a šťastnejšia výchova v rodine a v škole tvorí svieži mix rozumných názorov o deťoch a tínedžeroch, rozsiahlych vedomostí o vývine dieťaťa a odborných znalostí o špecifických ťažkostiach detí s učením sa a so správaním. Prostredníctvom svojich kníh a CD, seminárov, kurzov, rozhovorov s rodičmi i učiteľmi autorka pomohla desiatkam tisíc rodín zmeniť svoj život. Ako riaditeľka londýnskeho centra, nazvaného Pokojnejšie, ľahšie a šťastnejšie rodičovstvo, pracuje s rodinami, v ktorých majú deti a tínedžeri ťažkosti s učením sa (od miernych až po vážne), so sebadôverou, motiváciou a správaním.

Noël Janis-Nortonová pravidelne prednáša na konferenciách, objavuje sa v televíznych a rozhlasových programoch. Jej články uverejňujú početné noviny a časopisy. V roku 2011 bola hovorkyňou Národného týždňa rodiny (National Family Week) a pre charitatívny Scope robí online výchovnú poradkyňu pre rodičov. Poskytuje odborné rady v oblasti rodičovskej výchovy aj na populárnej americkej webstránke pre rodičov, Macaroni Kid. Má dve dospelé deti a šesť vnúčat.

Publikácie autorky o rodičovstve: 

Calmer, Easier, Happier Parenting (Pokojnejšie, ľahšie a šťastnejšie rodičovstvo) vydalo v Británii vydavateľstvo Hodder & Stoughton v roku 2012 a na Amazone sa okamžite stala bestselerom. Kniha bola preložená do francúzštiny, ruštiny, čínštiny a taliančiny.

Calmer, Easier, Happier Homework (Pokojnejšia, ľahšia a šťastnejšia práca na domácej úlohe) vyšla vo vydavateľstve Hodder & Stoughton v roku 2013. Táto kniha učí rodičov k tomu, ako pomáhať deťom s domácimi úlohami, aby sa im v škole darilo čo najlepšie – a aby mali z toho procesu radosť.

Calmer, Easier, Happier Boys (Pokojnejšia, ľahšia a šťastnejšia výcho-va chlapcov) publikovalo vydavateľstvo Hodder & Stoughton v roku 2015 a tiež sa na Amazone stala britským bestsellerom. V tejto knihe autorka vysvetľuje jednoduché a efektívne postupy, ktoré pomáhajú zvládnuť špecifické problémy výchovy motivovaných, kooperujúcich a sebavedomých chlapcov.

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov