0
(0)
Left
Novinka
Center
ADHD rýchly sprievodca nielen pre učiteľov ZŠ

Existujú účinné stratégie ako zvládať dieťa s ADHD v škole?

Tento rýchly sprievodca vám poskytne okamžité praktické rady a návody, ako si úspešne poradiť s 15 typmi problematického správania, príznačnými pre deti s poruchou pozornosti či s hyperaktivitou. Učitelia aj rodičia vďaka knihe lepšie pochopia správanie týchto detí a budú vedieť, ako k nim pristupovať, čo im (ne)hovoriť a ako im pomôcť cítiť sa v škole lepšie. 

EAN
9788081331213
Počet strán
132
Formát knihy
A5
Väzba knihy
tvrdá
Weight
268 g
Right
14,50 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Dieťa s ADHD má špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby, pri ktorých je nevyhnutná značná trpezlivosť, ale aj odhodlanie a hlavne autoritatívnosť. Takéto dieťa je krehké, citlivé, hoci spočiatku sa možno zdá, že je len nevychované, panovačné a lenivé. Preto mu treba najprv porozumieť, až potom ho usmerňovať.

Čím viac spoznáte jeho kognitívne procesy, tým lepšie mu budete rozumieť. Čím skôr pochopíte, prečo je také, aké je, a prečo robí to, čo robí, tým jednoduchšie si k nemu reálne vytvoríte cestu a podarí sa vám dosiahnuť, že vás bude rešpektovať. Vďaka tomu nebude výchovno-vzdelávací proces až taký namáhavý a budete ho môcť viesť životom a objaviť jeho veľký potenciál.

Skúste si predstaviť svojho žiaka s ADHD ako dieťa s jedným prevodovým stupňom navyše, s batériami, ktoré sa nikdy nevybijú: takéto dieťa má veľa energie, ľahko sa začne nudiť, ustavične niečo robí, neustále ho lákajú nové zážitky, ak spozoruje niečo nové a vzrušujúce, nedokáže sa samo ovládať; a to platí aj v opačnom prípade, pri nejakej nudnej aktivite.

S konkrétnymi prejavmi v triede Vám pomôže práve táto knižka. Ukážky tu:

ADHD rýchly sprievodca nielen pre učiteľov ZŠ by ENIGMA PUBLISHING on Scribd

72

Donatella Arcangeli je lekárka, neuropsychiatrička pre deti a mládež. Vo svojej klinickej praxi a vo vzdelávacej činnosti pre sociálnych pracovníkov a pedagógov sa venuje prevažne otázkam mentálneho zdravia počas vývinového obdobia, najmä so zameraním na deti s ADHD.

Už niekoľko rokov sa venuje vzdelávaniu pedagogických a odborných zamestnancov na celom území Autonómnej provincie Bolzano v Taliansku a poskytuje im nástroje, aby dokázali efektívne pracovať so žiakmi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.

Jej internetová stránka je: www.donatella-arcangeli.it.

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Knihy, ktoré by sa Vám mohli páčiť

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov