Som hrozne rád, že si aspoň polovicu môjho komentára pochopila správne. 

Prosím ťa prečítaj si ho najlepšie zajtra znovu aj s tým tvojim a zistíš, že v podstate si moje slová len prerozprávala. 

Na druhej strane nerobím z teba blba a ani sa o to nesnažím. 

Len vravím, že nepomenúvaš veci správnymi menami - to je celé. 

Ja nie som ani zarytý ochranca rýmovačiek a ani zarytý odporca voľných veršov. Som zarytý ochranca umenia a snažím sa neustále pripomínať práve to, že neexistuje len jedna cesta a že krásne je všetko umenie. Mimochodom aj to tvoje. ;) 

Irituje ma len to, že vrchol dokonalosti v súčasnej literatúre vidíš veľmi jednostranne. 

"Básnické, ale nie poetické" - samozrejme že toto nie je tvoj výmysel, ak by bol videla by si aj širšiu súvislosť. Lebo síce si to v tomto prípade pomenovala správne, čo nespochybňujem, ďalej však myšlienku nerozvíjaš. 

Môj a len môj názor je, že sa vždy príliš necháš uniesť názorom niekoho, kto má v určitom momente na teba vplyv, chyba je len tá, že vždy máš jeden primárny zdroj a nikdy nie viac. (Toto nie je útok voči tebe Mária - ak to tak vyzerá tak prepáč, ale vážne už neviem ako to napísať aby ťa to oslovilo a zároveň sa ťa to nedotklo)

A len dodám, nemysli si, že ja nekonzultujem diela s už zabehanými autormi a jazykovedcami, pretože opak je pravdou - konzultujem ich a zhováram sa o nich neustále. 

A mimo iné - ja som aj historik. ;) 

 

PS: A aby ani náhodou nikoho nenapadlo, že sa na niečo hrám a prezentujem svoj názor ako jediný správny, lebo to nechcem. 

Pokojne diskutujme o tomto probléme. O umení ako takom. A najmä o tom, čo považujeme za "súčasnú tvorbu" a "súčasných autorov".

A ak sa hocikomu môj názor nepáči, dajte to najavo a argumentujme. :)