... budhistickejší prístup je - nevšímať si veci, o ktoré človek nemá záujem, a ktoré mu nijako zvlášť neubližujú. (Prekážajú ti muchy? Kúp si sieťku na dvere a pomysli si na muchy tse-tse v Afrike. Nemôžeš sa zbaviť púpav, ktoré ti vyrastajú v trávniku? Obľúb si púpavy.) Napr. na mňa nemá žiadna reklama v tlači, TV, weboch prakticky nijaký dosah, pretože ju jednoducho nevnímam - otočím stránku a čítam si ďalej (naozaj neviem, čo na nej bolo) ... A ak si chcem niečo kúpiť, nepotrebujem reklamy, gúgl mi za 2 sekundy vyhodí 10.232 stránok, na ktorých je hľadaný tovar. Reklama v TV je však vítaná - počas nej sa idem napiť, urobiť si kávu, vystrieť si nohy, vybaviť si WC a pod. Priblblé seriály mi tiež nevadia - jednoducho ich nepozerám, v očiach niektorých mojich známych vyzerám však ako blbec, pretože neviem, čo sa včera odohralo v Paneláku alebo na Farme. Keďže kopa ľudí ich sleduje, treba im ich dopriať - ostatní využijú diaľkové ovládanie a vyberú si (ja mám tuším 250 kanálov, no hrôza). Na PC nemám dokonca ani spamový filter - denne mi chodí asi 10 spamov typu "Môj otec zahynul pri leteckom nešťastí a zanechal 15.000.000 dolárov, nechcete sa s nimi podeliť?" Naopak, tieto spamy ma vždy rozveselia, ale aj uvedú do úžasu, že môže existovať nejaký idiot, čo na ne odpovie, dokonca sú vraj ľudia, čo vycestujú do Afriky s kufríkom peňazí na zaplatenie "právnikov", aby si prevzali "dedičstvo" - je k neuvereniu, že existujú kreténi, čo ešte po 23 rokoch kapitalizmu veria podobným veciam; ale zrejme existujú, inak by tie maily už dávno nechodili. Spamy sa dajú vybaviť ukazovákom pravej ruky - stačí na to 0,1 sekundy (klik na delete). Niektoré sú zábavné - napr. stále mi niekto chce predlžovať penis, hahaha, pričom podľa mňa patrím medzi lepší európsky priemer, tak načo... Pozvánky na predajné akcie na obedy zdarma, spojené s nákupmi hrncov za 2.000 €, ma tiež vždy potešia - dobre sa nimi podpaľuje v kozube. Tieto akcie sú však spoločensky užitočné, keď si už všetci dôchodcovia v SR tieto hrnce nakúpia, firmičky zaniknú, a národ konečne "prekukne" tento spôsob podnikania a svojim deťom bude vtĺkať od malička do hlavy heslo: "Never každej lákavej hlúposti".  

Neberme niektoré veci okolo seba tak militantne, najmä ak na ich elimináciu stačí nepatrné úsilie - určite patria k životu. Prejdime vedľa nich s pobaveným úsmevom. (Pozor! Iní spoluobčania sa zas pobavene usmievajú nad tým, čo VY čítate či (nebodaj) píšete, pozeráte v TV, čo obľubujete, aké "hlúposti" vás dokážu nadchnúť, akými "volovinami" sa zaoberáte v čase voľna, o fandení niektorej politickej strane nehovoriac, tam ide, rovnako ako pri hokeji, o život.)

P.S. Požiadali sme uvedeného blogera mailom o zníženie frekvencie pridávania príspevkov.