(Písal som o misskách, nie o miskách.) Hádam zoženieme i misky a ľudí, čo vedia ako na to. Je to len taká hra: vybavený gumákmi a kovbojským klobúkom si na brehu nonšalantne naberieš špeciálnou lopatkou na panvicu štrk, za zvukov cvakania fotoaparátov vojdeš do vody a tam budeš 10 minúť robiť predpísané rituálne pohyby, až kým Ti voda neodplaví všetok materiál. Po štyroch hodinách tejto načisto zbytočnej činnosti opláchneš panvicu a pôjdeš na pivo. Doma sa potom o Tebe rozchýri, že si zlatokop a že tie tri prstene na rukách máš určite z Hrona a Dunaja. 

Termín treba stanoviť aspoň pol roka vopred, aby človek mohol všetky neskoršie ponuky na zvolený víkend odbiť vetou: "Sorry, už niečo mám." Pre rodinu sa termín zapíše viditeľne do kalendára v kuchyni, a tak sa rodinné akcie (napr. zájazd na bicykloch do Turkménska) naplánujú na inokedy.

Prázdninová zostava by mala byť jasná už v apríli. Pomáha aj malá finančná záloha na akciu (osvedčilo sa mi pri plánovaní plavieb na lodiach).

Toto sú však len také nezáväzné úvahy. Ak do toho pôjdem, dostanete propozície akcie koncom marca. Zatiaľ vymýšľajte, čím by sa dal program obohatiť (Adharin nápad s planetáriom je zaujímavý - Žiar je od Revišťa na skok.)