Všetko je to o tom ako som ti vravel minule. Čítaj si svoje dialógy nahlas a zamýšľaj sa nad nimi. Polož si základné otázky: Znie to prirodzene? Reagoval by niekto takto? Má to logiku? Nie je to veľmi pritiahnuté za vlasy? a podobne. Písanie je zábava, ale akonáhle chceš vytvoriť niečo serióznejšie, tak sa nevyhneš tomu aby si sa nad svojím dielkom zamyslela aj viac krát. Poznáš môj názor, ale rád ho zopakujem. Určite máš na to jedného dňa písať veci, ktoré môžu nadchnúť masy. Máš na "svoj vek" (toto vravím len ilustračne, inak nerád posudzujem podľa veku) perfektné dialógy. Skutočne sú schopné konkurovať aj tým mojim, čo je myslím si najväčšia pochvala akú ti môžem udeliť. Takže ak naozaj popracuješ a vychytáš takéto drobnosti, poriadne sa nad dialógmi a dejom zamyslíš. Myslím, že časom sa skutočne vybrúsiš. Vidím v tebe skryté rezervy, ktoré som v sebe objavil v oveľa neskoršom veku, takže potenciál máš veľký. :) Dnešnú spŕšku chvály som zdá sa vyčerpal, ale vieš ako to býva. Dnes ťa chvália zajtra rania. No dúfam, že počas tvojej púte literárnym svetom, ti moje občasné pochvaly a strohé postrehy budú nápomocné. ;) Však rád si počkám aj na tvoje ďalšie dielka. Tvoj verný čitateľ Dušan Damián. :)