Samozrejme môžu to byť prírodné úkazy. Voči mimozemšťanom som však skeptický. Nemyslel som tým naozaj stíhačku - jednalo sa len o príklad. Pretože armáda vždy vlastní technológiu ktorá bude používaná u bežného obyvateľstva tak za cca 10 rokov, alebo až za taký čas sa o tom ľudstvo dozvie. Zober si aký pokrok nastal v technike za 10 rokov u nás - mobily atď, a zober si že niečo také už má armáda 10 rokov dopredu, kým my bežní ľudia nemáme ani šancu o tom že niečo také už existuje. Tak si zober čo má armáda teraz. Je veľa takých vecí. Počula si už o zbrani HAARP? americká armáda to vo veľkom vyvracia, že nič také nevlastní a neskúšala ju, avšak začína sa o existencii tejto zbrane dostávať na verejnosť čoraz viac informácií (jedná sa o zbraň, ktorá dokáže hocikde na svete vyvolať zemetrasenie). Napr. Haity - pár minút pred týmto "umelým" zemetrasením sa obloha zafarbí do určitej farby (sa mi zdá že do fialova)- taktiež sa to stalo na haity.

Odbehnem trochu od témy - všade na svete ľudia bijú na poplach že dochádza ropa, treba vymýšlať vozidlá na vodu atď. ibaže už dávno existuje veľa druhov motorov, ktoré benzín nepotrebujú. Napr. motor na stlačený vzduch, ktorý je takmer taký výkonný ako bežné motory, avšak General motors s ním nevyrukuje ešte predtým než môžu dostatočne zarobiť na benzínových motoroch.

Ľudia ani sami netušia čo sa deje vo svete, ako je všetko dopredu dohodnuté a veľa vecí už objavených - vlastne na zemi je taký malý vesmír, ktorý je bežným človekom neprebádaný a nepochopiteľný.