Že treba meniť spôsob komunikácie podľa toho s kým sa bavím, to je mi jasné. Ale nikdy som nepochopila, načo k tomu niektorí menia aj meno. Ja vystupujem vždy len pod týmto alebo pod nickom Eryn Blire(ová), pričom ani v jednom prípade netajím ten druhý. A druhé meno som zaviedla len preto, lebo to prvé bolo pridlhé a miestami nepraktické.

Nie som žiadny špión, aby som sa niekde potrebovala infiltrovať.  Keď sú ku mne hnusní len pre moje pohlavie, vek, alebo inú kategóriu, je to ich problém, nie môj. Aspoň človek hneď vidí, kto má predsudky a s kým sa neoplatí baviť. Internet je podľa mňa komunikačný prostriedok ako každý iný, aj tu by mali platiť isté zásady a pravidlá.

Myslím, že keď sa ženy maľujú, tak to nie je to isté, pretože ženu aj namaľovanú každý spozná (až na vzácne výnimky :-)) ale keby aj, ja sa nemaľujem, v živote som si ani nenafarbila vlasy. Nie že by som bola so svojim vzhľadom spokojná, ale som zástanca prirodzenosti (a potom sú tam ešte ďalšie dôvody, ktoré však teraz netreba rozoberať).

No skrátka, podľa mojich skúseností zo zmien identity ešte nikdy nič dobrého nevzišlo a keď sa mi štýl písania dvoch ľudí začína na seba podozrivo podobať, už ani neviem, či som paranoidná alebo naozaj dokonca aj ten človek, o ktorom by som to nikdy nepovedala, má svoj bábkovský účet.