mena su tiez dobre, hned som si vsimla, ze nie su anglicke-ktore si doteraz asi najviac pouzivala, vsak? ja si myslim, ze kadzy by mal svojich hrdinov nazvat ako chce, ved je to jeho dielko, a komu sa nepaci, nech necita alebo nech ich vola po svojom ..
no som zvedava, ako to s Jackie dopadne(to je francuzske?) ale je to fakt zaujimave citanie, aj preto, ze nepises "samu romantiku" a preto to ma taky silno realisticky nadych...aj ked o smrti hladom neviem nic, nie je pre mna podstatne, ci sa to da, alebo nie, podstatny je charakter postavy...aj mne sa ta "chladnicka" pacila, a niekde v polovicke mi prebehla myslou predstava, co by sa tak stalo keby ju naozaj nasli, a radostne placuc sa tesili, ze to stihli :D ale myslim si (a dufam), ze taka "sama romantika" to nebude....
mne sa to paci...
mena su tiez dobre, hned som si vsimla, ze nie su anglicke-ktore si doteraz asi najviac pouzivala, vsak? ja si myslim, ze kadzy by mal svojich hrdinov nazvat ako chce, ved je to jeho dielko, a komu sa nepaci, nech necita alebo nech ich vola po svojom ..
no som zvedava, ako to s Jackie dopadne(to je francuzske?) ale je to fakt zaujimave citanie, aj preto, ze nepises "samu romantiku" a preto to ma taky silno realisticky nadych...aj ked o smrti hladom neviem nic, nie je pre mna podstatne, ci sa to da, alebo nie, podstatny je charakter postavy...aj mne sa ta "chladnicka" pacila, a niekde v polovicke mi prebehla myslou predstava, co by sa tak stalo keby ju naozaj nasli, a radostne placuc sa tesili, ze to stihli :D ale myslim si (a dufam), ze taka "sama romantika" to nebude....
nech ta preklepy opustaju !!! :)