Wow, Ty si to už prečítal!

A ty pred skuskami precitas kolko stran odborneho textu? :D

Kedysi som zvladol tri skripta za tyzden v citane vyroby tahakov.

Uz som sice vysiel z cviku, ale ono zalezi aj od toho, jak ta to bavi. Resp. pred skuskou jak musis. Naviac asi budem par dni dospavat :P

 

Koniec som povazoval za otvoreny, lebo zahojila sa, hoci s jazvou len blizka buducnost. neviem ani len, ci sa David dostal k svojim 16 narodeninam, (teda teraz uz viem priamo od autora), pretoze dej konci telefonatom, ked je v prvej triede. A uz vobec netusim, ci este existovala nejaka Zem, ked sa ti 4 vratili do svojho veku.

Takze casopriestor sa mohol zahojit ich likvidaciou, s tym, ze v buducnosti bude mat zas trable jak ich doplnit. Ale casopriestor "neuvazoval" logicky. Spraval sa len jak "ziva bunka bez vlastneho vedomia" ;)

Ved tam niekde aj padla uvaha, ze sa slucka opakuje zrejme najmenej 1x.

Otvoreny koniec daval tusit, ze to dobre dopadne a v tomto pripade mi nevadil.

 

btw. pozri si kolko festivalov typu fantasy, slavcon,... sa kona na Slovensku a kolko v cechach. Naviac Slovaci po cesky citat budu, opacne je to uz tazsie.

Preklad by nemusel byt prekazkou. Mozno si ha zabezpecia aj sami.

 

Pribeh je dobry, myslim, ze porovnatelny aj s niektorymi kultovymi Sci-fi. Aj keby si robila nejake upravy romanu, tak  pribeh je super uz dnes.