Ahoj Janka,cital som tvoju knihu nula kelvinov,co si nam dala,velmi sa mi to pacilo,tusim si spominala ze to je prve spracovanie 480stran a ze si to este upravovala,neviem ktore casti si rozsirila,tak neviem o co som v tejto verzii prisiel ale citalo sa mi to fakt dobre,ked si nam tu knihu davala,hovorila si ze si ju mozeme nechat,tak ja si ju nechavam! :-).Knihy vela necitam,ja som velmi slaby citatel a ked som zacal knihu citat som si hovoril ze ztoho by mohol byt vyborny film,ale ked som knihu docital uvedomil som si ze uz film by som nechcel vidiet,lebo ja som si pri citani z toho vytvoril svoj film a uz by som nechcel aby mi to niekto zbabral,kniha je len kniha.
Este keby si nieco take fantasticke nahodou vytvorila o vedomi telepatii,kedze sa venujes biologii,nieco take by som si rad precital,niekedy som nad tym dost premyslal,ze preco ja som ja a keby len najmensia odlisnost pri pocati,uz by som tu nebol?,alebo by som tu bol potom inokedy alebo uz nikdy? okolo tohto sa da urobit milion uvah a mozno by to bolo aj na scifi,no ale ty mas svoje plany,to ja len tak keby nahodou,alebo uz mas nieco take spracovane? :-).
Ked sa ti nahodou podari vydat knihu nula kelvinov,daj vediet,chcem mat aj upravenu verziu.
Rudo