Mat sa o koho opriet nie je nutna podmienka. I ked je to tak prijemnejsie.

Derek to zvladol aj bez pomoci. Zavreli ho do potrubia a nech to bolo hocijako beznadejne, chytil sa tej najmensej sance, aka bola a snazil sa dosiahnut "nedosiahnutelny" unik. krok za krokom. V zufalej situacii ale krok za krokom.

Ako dlho zil zrazany k zemi len s vidinou svojho ciela? kolko krat padol skor ako sa stihol opat postavit?

A ked sa  dostal k cielu na pokraji smrti, oklamany, zdviha sa a kraca dalej. Opat v zufalej situacii, napriek tomu svojmu nepriatelovi, ci skor vlastne tiez oklamanemu druhovi v suzeni vracia nadej a pomahamu, aby mu v poslednom nerovnom boji s veternym prvokom vybojoval unikovu cestu domov. Vedel, ze to nemozu prezit obaja. Vedel, ze paliva v rakete bude ledva pre navrat jedneho. A vedel, ze ak sa postavi veternemu dravcovi, bude to jeho koniec. Ale urobil to.

Ano, vstal o jeden krat menej, ako padol, ale to co dokazal, bolo obdivuhodne. Zachranil zivot aby Poliakov priniesol posolstvo. 

Ale aj keby nedokazal nic, uz to ze sa nevzdal bolo super.

 

Btw. velmi dobre sa to citalo. Dam ti vediet par technickych detailov o cidlach v nadrziach a o drteni plynom. ;)

Martin

 

P.S. fakt nezaradili "osem hviezd velkeho voza"  na "mam talent" do sutaze pre nedostatok porotcov?