Napriek tomu, že som povedala, že Tvoje príspevky už nebudem komentovať, predsa len zareagujem. Neviem kto Ti čo urobil zlé na tomto fóre, nie som tu tak dlho, aby som o tom mohla vedieť, ale Tvoje reakcie mi prídu predpojaté a zatrpknuté. Ty sám vystupuješ, ako keby si bol niekým iným, niekým, kto sa neradí do tejto spoločnosti, nepatrí nikam, nesúhlasí so zdanlivým nekonformizmom napriek tomu konformnej spoločnosti. Ako keby my všetci sme boli obmedzení hlupáci, ktorí si ani neuvedomili, ako sa nechali zmiesť silou prúdu, akoby sme nemali vlastný názor a postoje. Netvrdím, že to takto je, ale tak na mňa pôsobíš. Ak je to inak, vyveď ma z omylu, fakt by som Ťa rada raz konečne pochopila.

Vieš, mne sa niektoré Tvoje príspevky vcelku páčia, máš zaujímavé úvahy, myšlienky... lenže po ich komentovaní som sa vždy cítila ako idiot a doteraz neviem, či je to tým, že si ma nesprávne pochopil, alebo si hral hru, do ktorej sa mi ťažko zapája, nakoľko Ťa nepoznám a neviem Ťa s určitosťou odhadnúť.

A ešte mi nedá jedna vec. Keď tak strašne nechceš byť súčasťou niečoho a ľudia tu na Enigme Ti "nerežú" a ich názor Ti je v podstate aj tak ukradnutý, prečo sem vlastne chodíš? Či aj to je výraz Tvojej nespútanej slobody? (Nevyháňam Ťa odtiaľto, len sa pýtam.)

Tak... vyjadrila som sa... a už len čakám, ako sa zas budem cítiť ako blbec, že som vôbec reagovala...