Nepovedala som, že si blbec a ani si to nemyslím (Tvoje príspevky, či už je to zámerne alebo nie, nasvedčujú, že si inteligentný viac než dosť (aspoň na mňa tak pôsobíš, hoci zdanie môže klamať)... aj keď inteligencia a určitý druh blbosti sa navzájom nevylučujú, ale o tom teraz nechcem). A som rada, že som sa z Tvojej strany konečne dostala aj k nejakej serióznej odpovedi, z ktorej nemám rozpačité dojmy.

To, že sa Ti mnohé príspevky zdajú plytké, beriem. Je to vec vkusu a názoru, ale určite je v tom aj kus pravdy. Aj väčšina mojich vecí sú len prázdne žvásty. Ale zas každý má vzťah k niečomu inému a nie každý vie písať do hĺbky a nie každý to vie vyjadriť adekvátnym spôsobom. No tak to je, každý má iné danosti. Keby všetci tak písali, tiež by to nebolo dobré. Ale áno, uznávam, že je v tom asi dosť veľký nepomer a väčšina produkovaných výtvorov (všeobecne) sú dosť shity, nehovoriac o megashitoch (s prepáčením za výraz :P).

To, že si "nesedíte" s Adharou, je váš osobný problém, ku ktorému sa nebudem vyjadrovať.

Som rada, že som sa dopracovala aspoň k čiastočnej odpovedi na moje otázky o Tebe a Tvojich názoroch. Nebudeš veriť, ale je to dobrý pocit. Je to otrasné, ako sa ľudia nemusia pochopiť, keď sa dorozumievajú len skrz obrazovku. Tentokrát som pochopila aspoň dačo. Úspech :P

Takže, aby som to zhrnula, vďaka za zrozumiteľnú odpoveď.