No. Po kratšom uvažovaní som dospela k záveru - ktorý je možno blud, ale jednoznačne sa zaradiť neviem. :) Napriek tomu, že parciálne by sa niektoré moje komentáre mohli zo schémy vymykať a po tých posledných by som niektorými mohla byť označená za “Patent na negatívne komenty” "flamera", myslím si, že budem skôr kombinácia "riťoleza" a "globalistu". :) Možno sa ale mýlim. Človek sám seba ťažko zhodnotí.

A ak Ti poviem, že je to dobre, čítavo (hoci miestami máličko zložito) napísané, ale máš tam asi dva preklepy ("ak si ich vôbec nejaké nevďačníci dovolia" - buď vypustiť "ich", alebo prepísať koncové písmenko slova "nejaké" a "a z agresívne výzvy" - bez "z"), tak budem čo? :) Pokiaľ ale ide o konkrétne preklepy a chyby, zväčša si dám tú námahu s ich vypísaním v prípade, že ide o krátke dielko s málo chybami, alebo aj dlhšie a inak dobré dielko - s málo chybami :) ktoré ho nemusia zbytočne "špatiť". Čo je v podstate i tento prípad.

Inak sa mi to dosť páčilo (opakujem, milujem Tvoj zmysel pre postreh a iróniu - často aj sebairóniu), len sa mi miestami v texte trochu zle orientovalo. Možno to bolo len kombináciou faktov a mojou neschopnosťou ich uchopiť. Každopádne, ďalší zaujímavý príspevok, ktorý tu podľa mňa čo robiť.