Sypem si na hlavu popol za (aj keď trochu neistý) prísľub organizovania stretnutia blogerov tohto leta.
Žiaľ, leto mám doslova napakované akciami, ktoré neznesú odklad: do jesene musím zhromaždiť informácie k novému vydaniu Sprievodcu po Hrone zúčastniť sa tvorby DVD o rieke Hron od prameňa po ústie (čo je cca 270 km opakovaných návštev rieky a okolia na rafte, kanoe, pešo i autom s kameramanom a spolupracovníkmi). Vybavujeme tiež letecké zábery. Popri tom pripravujeme nové knihy na jesenný a vianočný trh. Zaberie mi to všetok čas i energiu - tú si musím (z hľadiska uchovania duševnej rovnováhy dopĺňať krátkymi dovolenkami, aby sa mi "neprepálili poistky"; počas roka pracujem často aj 14 hodín denne vrátane sobôt a nedieľ, tak preto). A tak si vyberiem ešte jeden letný týždeň na plavbu po Benátskej lagúne. (Z Talianska som sa ináč práve vrátil, nakukol som do obrovského krátera hory Vezuv a s úžasom chodil po 11 km vzdialených Pompejach a predstavoval si, čo sa tam vtedy udialo - časom sa podelím o svoje pocity vo fotoriporte.)

Ak by ste vedeli zorganizovať stretnutie vo vlastnej réžii (ale v prírode, nie v kaviarni), rád sa na ňom ukážem, ak mi to čas dovolí. Určite Vám aj niečo poplatím, aby ste mali pocit,  že "sa oplatí žiť", tiež "vyhlásime všedný deň za nedeľu" a "gulášek bude asi pre všetkých voľný". Ak príde so mnou aj Feri a bude teplo, občas iste zaznie i veta "Lacko, videl si ?"

Ak sa nestretneme - všetkým enigmákom želám príjemné leto.

Vladimír Veľký, imperátor.