Som si samozrejme vedomá, že chýb rytmus...ale práve ten tam nemal byť...písala som to s pocitom že život nemá rytmus, že to nedáva zmysel, a preto mi prišlo netematické nejak tam silou mocou dávať rými...proste nech to je také ak oto cítim...že občas sa nám zdá že to klape(rým) a občas nie...:)
No a k tomu druhému...tak to je môj extra veľký problém číslo jedna...Snažím sa úž písať trošku neutrálnejšie, uvoľnenejšie a hlavne nie tak okato namierene na jednu určitú osobu, ale píšem keď som smutná a niečo ma trápi(no a tu sa viac hodí niekto ma trápi) vždy sa snažím už naozaj začať všeobecne ale nevydrží mi to...ale taktiež by sa to dalo považovať za niť obsahovú....išla som po ulici a myslela na to ako mi je...našla som prečo a čo ma máta...ale snažím sa všemožne presvedčiť hlavne samu seba že to už nie je jeho/náš problém...
Takže tak, nechcem aby to vyznelo ako prudká argumentácia voči tvojmu dobre mierenému príspevku...len také malé ozrejmenie :) Ešte raz Ďakujem.
Ďakujem ti ivka za konštruktívny komentár...
Som si samozrejme vedomá, že chýb rytmus...ale práve ten tam nemal byť...písala som to s pocitom že život nemá rytmus, že to nedáva zmysel, a preto mi prišlo netematické nejak tam silou mocou dávať rými...proste nech to je také ak oto cítim...že občas sa nám zdá že to klape(rým) a občas nie...:)
No a k tomu druhému...tak to je môj extra veľký problém číslo jedna...Snažím sa úž písať trošku neutrálnejšie, uvoľnenejšie a hlavne nie tak okato namierene na jednu určitú osobu, ale píšem keď som smutná a niečo ma trápi(no a tu sa viac hodí niekto ma trápi) vždy sa snažím už naozaj začať všeobecne ale nevydrží mi to...ale taktiež by sa to dalo považovať za niť obsahovú....išla som po ulici a myslela na to ako mi je...našla som prečo a čo ma máta...ale snažím sa všemožne presvedčiť hlavne samu seba že to už nie je jeho/náš problém...
Takže tak, nechcem aby to vyznelo ako prudká argumentácia voči tvojmu dobre mierenému príspevku...len také malé ozrejmenie :) Ešte raz Ďakujem.