Takéto básne som čítala a počula snáď už tisíckrát. Máš tam dosť nezrovnalostí. Napríklad: Srdce sa ukrylo do dutého nenávratného tunela Neviem si predstaviť, aký tunel by to mohol byť... Alebo: Tupý pohľad žiariaci z jej očí oživuje prázdny priestor okolo nej Tupý pohľad žiari? A ešte k tomu aj oživuje priestor? Mohla si použiť niečo iné na zdôraznenie jej prázdnoty odrážajúcej sa v tupom pohľade... "rosou sa stali jej slzy" a vzápätí tam máš: "oči prestali plakať" Na zamyslenie... prestáva bojovať o šťastie. Zmorená úsilím žiť s úsmevom, prestáva bojovať, necháva sa unášať prúdom vlastnej agónie. Prestáva bojovať - prestáva bojovať... na takéto veci by si si mala dávať pozor a na dôvažok opäť "agónia" (už druhý krát v texte) Chaotické, akoby pozliepané. Neviem, čítala si si to po sebe, keď si to prvý raz napísala niekde na papier? Dúfam, že som ťa nejak neurazila, len komentáre ako "najlepšie, čo som tu vôbec čítal" mi prídu trošku prehnané (nič v zlom, samozrejme, každý básne vníma inak a vidí v nich niečo iné). Určite na to máš :) len treba popracovať :) Všetci sme si tým prešli. Veď vieš ako sa vraví - bez práce nie sú koláče. Ja som ti teraz dala kritiku, fakt som ti vytkla všetko, čo som videla zle, ale možno ťa to posunie ďalej :) držím palce, ahoj :)