Ahojte,
kedze taktiez planujem splavit staru Ciernu Vodu, tak som dnes absolvoval pokus o zmapovanie splavnosti.
Zial vzhladom na to, ze som bol s detmi, tak som sa k toku dostala len na niektorych miestach a samozrejme na mostoch.
Zacal som zdola, v Dolnom Chotari, dostal som sa dolu po hradzi tak po 2km riecneho kilometra. Vsetko vyzeralo v pohode, nasiel som zopar miest s popadanymi stromami, ale vzhaldom na uz sirsi tok by sa dali dobre obist, bez prekladania.
Potom som postupoval autom smerom hore - Kralov Brod, Tomasikovo, Vozokany, Cierna Voda.
K toku som sa dostal len na jednom mieste medzi Kralovum Brodom a Tomasikovom - a nevyzeralo to prilis dobre. Aj ked vyzeralo byt dost vody, tak tok bol prehareny padnutym stromom. Brehy su bahniste, prekladanie by bolo len pre odolnejsich vodakov.
V Tomasikove a Vozokanoch som tok kontroloval len na miestach v dedine, tam to vyzeralo celkom dobre a splavne.
Mam aj nejake fotky, kto by chcel.
Osobne si myslim, ze kriticky usek je medzi Tomasikovom a Kralovym Brodom.
Ak mi to buduci rok vyjde, chcel by som skusit skusobne etapy na preverenie jednotlivych usekov. Kazdopadne, ak ma niekto vlastne skusenosti, budem rad ak sa s nimi podeli.
P. Macura