Uznám si jednu vec, robím preklepy, (rýmý) - ale je potrebné rozlišovať preklepy a pravopisné chyby. Preklep Ti ujde, pravopisná chyba je znakom nevedomosti. Mne ujdú preklepy a nekamarátim sa s čiarkami, ale nerobím ypsilonky. 

Ok k veci (výrok o pravopisnej chybe beriem ako zaslepený úder človeka, ktorý nemá čo povedať, tak si nachádza hocičo, do čoho môže rýpnuť): verím že som v živote prečítal omnoho omnoho viac poézie ako Ty, nie je to prehnané sebavedomie, to je reálne poznanie svojich schopností. Ak by si totiž čítal viac, tak by si vedel, že táto báseň proste ... ok, bude to veľká urážka ak napíšem že je podobná básňam Majky Demitrovej?

Ak považuješ túto báseň za báseň s myšlienkou - OK, neberiem Ti to, ale mám právo vyjadriť svoj názor, ten nemením, keďže podľa mňa je tá báseň ozaj veľmi slabá. gramatický rým, detské slová, myšlienky šedej myšky, ale to je asi jedno, keďže Ťa nepresvedčím. 

Netvrdím že moje básničky sú prevratné, ale mám zoápr dobrých kúskov, neoprávňuje ma to niekoho kritizovať. Ale pokiaľ viem tak spätná vázba je dobrá v každej forme. Ak niekto nedokáže zvládať spätnú väzbu, nech sa zavrie do svojej bubliny a nech sa utápa svojimi ženijálnymi výrokmi. 

Tá báseň myšlienku možno má, možno vieš Ty aj ona o čom bola, keďže sa vraj poznáte, ak nie tak ok, ale svoj názor nezmením, a Tvoja kritika mňa je bezpredmetná, a úplne bezpohlavná, vnímam to ako útok psa zahnaného do rohu, ktorý už nevie čo robiť tak jednoducho uhryzne bez rozmyslu. Každý má svoj vkus, mne sa básne tejto slečny proste nepáčia. 

 

Vážne si nemyslím že nazvýať niekoho obmedzencom len preto, že proste skritizoval niekoho výtvor, je vhodné, osobné invektívy len preto, že sa niekomu znepáčim? Tak toto si vyprosím. 

PS: pred že sa vraj má dávať čiarka, takže sa nehraj na človeka ktorý má vytýkať pravopisné chyby. 

PS2: Ak moje slová dzejnu urazili ... tak si ich vlastne ani nezaslúži

PS3: Wavako vďaka, nečakal som také slová na moju adresu

 

Tak chlapče, alebo pane, prosím Ťa/Vás, zdrž sa takýchto úbohostí, vrháš na seba takto veľmi nelichotivé svetlo.