Ak môžem povedať svoj názor, tak tento výtvor je asi o triedu lepší od tých predošlých, ktoré ma nejak nezaujali, takže tam je určitý progres :)
Kolegovia, ešte by som sa obrátil na vás.. neviem ako ste na tom s teóriou písania básní, ja teda dosť mizerne (nevyznám sa v prozódiách, trochej, jamb či daktyl a podobné záležitosti sú pre mňa španielskou dedinou atď.) a preto by som sa vás chcel spýtať, či je veľkou chybou, ak napríklad, ako vytkol Gino dzejne, je jeden verš dlhší než ostatné, alebo nie je melodicky či počtom slabík totožný s ostatnými.. iste že to môže vyznievať kostrbato ale zase na druhú stranu sa mi zdá niekedy zaujímavejšie, ak sa autor pohrá s veršami a trochu ich "uvoľní", než keď sú všetky rovnako dlhé a majú rovnaký počet slabík typu:
Ra ta ta
Ra ta ta
...ono to môže byť potom aj nuda, ak je taká celá báseň, nie? (teda ak to nie je pesnička, lebo vtedy to samozrejme musí rytmicky sedieť)
Ak môžem povedať svoj názor, tak tento výtvor je asi o triedu lepší od tých predošlých, ktoré ma nejak nezaujali, takže tam je určitý progres :)
Kolegovia, ešte by som sa obrátil na vás.. neviem ako ste na tom s teóriou písania básní, ja teda dosť mizerne (nevyznám sa v prozódiách, trochej, jamb či daktyl a podobné záležitosti sú pre mňa španielskou dedinou atď.) a preto by som sa vás chcel spýtať, či je veľkou chybou, ak napríklad, ako vytkol Gino dzejne, je jeden verš dlhší než ostatné, alebo nie je melodicky či počtom slabík totožný s ostatnými.. iste že to môže vyznievať kostrbato ale zase na druhú stranu sa mi zdá niekedy zaujímavejšie, ak sa autor pohrá s veršami a trochu ich "uvoľní", než keď sú všetky rovnako dlhé a majú rovnaký počet slabík typu:
Ra ta ta
Ra ta ta
...ono to môže byť potom aj nuda, ak je taká celá báseň, nie? (teda ak to nie je pesnička, lebo vtedy to samozrejme musí rytmicky sedieť)