Už keď som uvidela nadpis, myslela som si, že pôjde o podobný typ článku a zrejme je to myslené vtipne a ironicky. 

No musím ti už na úvod povedať, že toto je typické zneužívanie názvu feministický na zvýšenie si čítanosti. 

Ja som feministka a práve proti takýmto sprostostiam musíme (my feministky) často bojovať a vysvetľovať, že pohľad akým tu píšeš, nie je vôbec feministický. 

A vlastne keby si napísala úvahy automechanika, alebo úvahy jednej hlúpej Dory - malo by to rovnaké opodstatnenie. 

Možno si naozaj ešte mladá a myslíš to len ako vtip, ale úprimne podľa mňa sa ti nevydaril. 

Nie je to ani originálne, ani originálne napísané a navyše takmer každý jeden údaj, na ktorý sa odvolávaš je chybný... 

A čo ženský futbal, ženský hokej, a podobne... Ženy dokonca vôbec netvoria polovicu ľudstva ale miernu väčšinu, len aby si vedela. 

A aj mýtus o pokojnej povahe žien a že keby vládli ženy bol by mier, je už dávno vyvrátený. 

Kult Iránskych bojovníčok bol dávno dokázaný, najnovšie sú dôkazy o ďalších troch národoch, ovládaných prevažne ženami - a boli to veľmi bojovné národy. 

Takže prečo ti píšem tento komentár... 

Jednak som nahnevaná, že opäť niekto zneužíva pojem feminizmus. 

Ale aj keď je to v humornej rovine, keby tie vtipy aspoň neboli recyklované a keby to aspoň bolo dobre napísané...