... ale článok autorky nie je o rovnováhe medzi mužmi a ženami ani o ich právach či povinnostiach, to je iná téma - článok je o tom, či náhodou genetická výbava samcov druhu homo sapiens a zvlášť ich presýtenosť testosterónom, nepochybne zvyšujúcim agresivitu, neprináša ľudstvu niekedy viac škody, než úžitku. Zdá sa mi, že je to tak.
Jasné, keď sa povedalo A, malo by sa povedať aj B: v určitých oblastiach či určitých obdobiach je nesporne táto agresivita, súperivosť, bojovnosť ľudských samcov naopak požehnaním pre ich kmeň, mesto, národ, rasu... Tejto téme sa autorka nevenuje. (Ináč, je to písané dosť kostrbato, spontánne a emotívnejšie, než by si téma zaslúžila, ... )
... ale článok autorky nie je o rovnováhe medzi mužmi a ženami ani o ich právach či povinnostiach, to je iná téma - článok je o tom, či náhodou genetická výbava samcov druhu homo sapiens a zvlášť ich presýtenosť testosterónom, nepochybne zvyšujúcim agresivitu, neprináša ľudstvu niekedy viac škody, než úžitku. Zdá sa mi, že je to tak.
Jasné, keď sa povedalo A, malo by sa povedať aj B: v určitých oblastiach či určitých obdobiach je nesporne táto agresivita, súperivosť, bojovnosť ľudských samcov naopak požehnaním pre ich kmeň, mesto, národ, rasu... Tejto téme sa autorka nevenuje. (Ináč, je to písané dosť kostrbato, spontánne a emotívnejšie, než by si téma zaslúžila, ... )