Vzala si to zlým smerom :)

Brať to ako výhovorku a príležitosť je podľa mňa kreténstvo, chcel som len naznačiť, že chlapi majú k tomu proste vyššiu tendenciu od prírody. Tak ako žena chce jedného chlapa, chlap má potrebu ako plemenný žrebec rozširovať svoj genofond ďalej. Ide iba o to, ako je nastavená spoločnosť, a z nejakého mne neznámeho dôvodu je považované viacženstvo za nemorálne (nie je to tak všade). Z toho je možné usúdiť, že otázka či je alebo nie je viacženstvo amorálne veľmi závisí od uhla pohľadu, keďže v jednej spoločnosti sa toleruje a v druhej nie. Preto sa opieram o poznatky z prírody, kde samec zvyčajne hľadá čo najviac samíc na párenie. Je to ten istý prípad, ako keby si cchela odsúdiť chlapov za to, že Ti zízajú na prsia (je vedecky dokázané, že 95 % všetkých mužov si ako prvé všimne na žene primárne pohlavné znaky až potom ostatné veci) - robia to aj farári a najväčšie neviniatka. Rovnako PODVEDOME ženy zízajú chlapom na lono. Že to nerobíš? Ale robíš, ibaže podvedome, nechtiac samozrejme. 

Netvrdím, že ja s mnohoženstvom súhlasím, iba vravím, že je to prirodzené. Keďže naša spoločnosť to považuje za nemorálne, majú to chlapi ťažké, a takí, ktorí dokážu monogamiu tolerovať majú moje uznanie. 

Ja napríklad mám iba jednu priateľku a neviem si predstaviť, že by som mal niekedy dve ženy naraz, avšak to fakt záleží len od daného človeka.

 

A keďže veľa trepem tak odpusť, a dvakrát tak moje čiarky :) :*