Odpoveďou na Tvoju otázku je len prvý odsek, ostatné je zábavná príloha.

Svoj príspevok som myslel skôr ironicky než vážne, (všimni si ten smajlík hneď v jeho úvode :), aj keď - tie metódy sa v praxi sem-tam používajú.

Čo som tým chcel povedať?

(1) Pripomenúť ľuďom, aby internetovú komunikáciu brali vždy s určitou rezervou - pretože nemáme spätnú väzbu v podobe "reči tela", často nesprávne interpretujeme to, čo nám ľudia píšu. Výraznou črtou internetu je aj častá anonymita návštevníkov - je dvojsečná zbraň - umožňuje nám vyjadrovať sa úprimnejšie (ak sme tak založení, alebo nám to momentálne vyhovuje), a tak si môžeme nájsť na webe aj celoživotných priateľov či partnerov, alebo naopak, manipulovať s ľuďmi, šokovať ich, zabávať sa na nich, klamať, len sa tak práši, vymýšľať si, hrať roly, ktoré si v bežnom živote nemôžete dovoliť (skúste sa napr., ak ste muž prezliecť do ženských šiat - je to riskantné - na internete nie  ...) Internet je ríša slobody, no sú tu indívíduá, čo ju zneužívajú.

(2) Takmer vždy, keď sem niečo píšem, snažím sa tému trochu (ironicky či humorne) odľahčiť, tie očíslované "rady", ako písať falošné príspevky sa síce tvária vážne, ale kto sem chodí dlhšie, alebo ma pozná, vie, že tu na Enigme to takto nefunguje - postupne sa tu vytvorila komunita ľudí typu "rodinná pohoda", ktorej členovia si vzájomne fandia a ku svojim výtvorom pristupujú konštruktívne a zhovievavo...  Nad mojím komentárom sa preto iste mnoho ľudí usmialo. To bolo jeho druhým cieľom.