... ok, zrejme si lepšie teoreticky podkutá (teda aj profesionálne deformovaná). Ja som zas deformovaný praxou - to čo som hore napísal, mám potvrdené množstvom príkladov z praxe (vrátane stoviek príkladov z médií a kníh). Malo by sa to dostať do hláv mladých ľudí skôr, kým ich tento slepý a neúprosný program Prírody začne ovládať. Aby si uvedomili, čo sa s nimi vlastne deje. Ono sa tomu dosť tažko vzdoruje (keby tomu tak nebolo, už sme dávno vyhynuli), ale dá sa. Myslím na rizikových partnerov (alkoholici/čky, feťáci/čky, flákači, neporiadnice, chorobní žiarlivci, otcovia šiestich detí, o 70 rokov starší partneri a pod.)
(Vieš, čo napísal o teórii a praxi Goethe (?): "Šedivá je každá teória, iba strom života sa zelená". Toho sa držím už pekných pár rokov. Najmä v podnikaní sa mi to potvrdilo. Na našom knižnom trhu je napr. množstvo amerických príručiek o "Marketingu", "Riadení firmy", "Finančnom investovaní", Hjúman rilejšns", "Stratégiách", "Reči tela", ... atď., atď. Často sa idem popukať od smiechu aké zložité hlúposti sa tam píšu. Väčšinou ide o snahu manipulovať "protivníka" - klienta, spolupracovníka, zamestnanca, dodávateľa - človek s IQ len o trochu väčším ako má automatická práčka túto taktiku do troch minút prekukne ... a je po "marketingu". Najviac sa zabávam na "reklamných" telefonátoch úbožiakov, čo mi chcú nanútiť, aby som napr. za internet platil o polovicu viac, alebo sa dal zapísať (za 500 USD) medzi 1000 najvýznamnejších ľudí planéty"... Je to pre mňa naozaj kráľovská zábava.
Za oveľa vhodnejšiu knihu pre život považujem napr. Fulghumovu "Všetko, čo potrebujem vedieť, som sa naučil v materskej škole". Na riadenie firmy stačí väčšinou zdravý sedliacky rozum trochu kreativity polievková lyžica inteligencie čajová lyžička schopnosti zdravo riskovať.) Firmu treba riadiť srdcom, nie grafmi, manipulatívnymi technikami, reklamnými odporúčaniami a "odbornými" príručkami - potom funguje.)
Všimnite si, ako analyzuje túto situáciu Andersen Consulting. Podobné záchvaty smiechu, ako tu, mávam často pri čítaní spomínaných marketingových príručiek.
... ok, zrejme si lepšie teoreticky podkutá (teda aj profesionálne deformovaná). Ja som zas deformovaný praxou - to čo som hore napísal, mám potvrdené množstvom príkladov z praxe (vrátane stoviek príkladov z médií a kníh). Malo by sa to dostať do hláv mladých ľudí skôr, kým ich tento slepý a neúprosný program Prírody začne ovládať. Aby si uvedomili, čo sa s nimi vlastne deje. Ono sa tomu dosť tažko vzdoruje (keby tomu tak nebolo, už sme dávno vyhynuli), ale dá sa. Myslím na rizikových partnerov (alkoholici/čky, feťáci/čky, flákači, neporiadnice, chorobní žiarlivci, otcovia šiestich detí, o 70 rokov starší partneri a pod.)
(Vieš, čo napísal o teórii a praxi Goethe (?): "Šedivá je každá teória, iba strom života sa zelená". Toho sa držím už pekných pár rokov. Najmä v podnikaní sa mi to potvrdilo. Na našom knižnom trhu je napr. množstvo amerických príručiek o "Marketingu", "Riadení firmy", "Finančnom investovaní", Hjúman rilejšns", "Stratégiách", "Reči tela", ... atď., atď. Často sa idem popukať od smiechu aké zložité hlúposti sa tam píšu. Väčšinou ide o snahu manipulovať "protivníka" - klienta, spolupracovníka, zamestnanca, dodávateľa - človek s IQ len o trochu väčším ako má automatická práčka túto taktiku do troch minút prekukne ... a je po "marketingu". Najviac sa zabávam na "reklamných" telefonátoch úbožiakov, čo mi chcú nanútiť, aby som napr. za internet platil o polovicu viac, alebo sa dal zapísať (za 500 USD) medzi 1000 najvýznamnejších ľudí planéty"... Je to pre mňa naozaj kráľovská zábava.
Za oveľa vhodnejšiu knihu pre život považujem napr. Fulghumovu "Všetko, čo potrebujem vedieť, som sa naučil v materskej škole". Na riadenie firmy stačí väčšinou zdravý sedliacky rozum trochu kreativity polievková lyžica inteligencie čajová lyžička schopnosti zdravo riskovať.) Firmu treba riadiť srdcom, nie grafmi, manipulatívnymi technikami, reklamnými odporúčaniami a "odbornými" príručkami - potom funguje.)
Zábavná príloha:
Prečo prebehlo kura cez cestu?
Všimnite si, ako analyzuje túto situáciu Andersen Consulting. Podobné záchvaty smiechu, ako tu, mávam často pri čítaní spomínaných marketingových príručiek.