Toto sa mi fakt páčilo. A je v tom kusisko pravdy. Páči sa mi spôsob, akým je to napísané.
Možno len taká drobnosť:
"Váš mozog ovládajú červíky hnevu, bezmocnosti a vy neviete, čo s tým. Existuje však len jediná možnosť - zmieriť sa s tým, čo máš." Nie som si sama istá svojim dojmom, ale povedala by som, že keď už máš dvakrát použitú druhú osobu množného čísla (váš, vy), asi by som som potom nepresedlávala na prvú jednotného (máš). Je to len môj názor.
A taktiež vo vete "Ale ak budem mať, čo jesť, piť, strechu nad hlavou asi sa s tým budem zapodievať opäť." sa mi tá prvá čiarka zdá navyše a naopak mi chýba za tou "hlavou" :). Myšlienkovo je ale tá veta fakt skvelá. Márnosť, fakt dobré zaklincovanie. :)
Toto sa mi fakt páčilo. A je v tom kusisko pravdy. Páči sa mi spôsob, akým je to napísané.
Možno len taká drobnosť:
"Váš mozog ovládajú červíky hnevu, bezmocnosti a vy neviete, čo s tým. Existuje však len jediná možnosť - zmieriť sa s tým, čo máš." Nie som si sama istá svojim dojmom, ale povedala by som, že keď už máš dvakrát použitú druhú osobu množného čísla (váš, vy), asi by som som potom nepresedlávala na prvú jednotného (máš). Je to len môj názor.
A taktiež vo vete "Ale ak budem mať, čo jesť, piť, strechu nad hlavou asi sa s tým budem zapodievať opäť." sa mi tá prvá čiarka zdá navyše a naopak mi chýba za tou "hlavou" :). Myšlienkovo je ale tá veta fakt skvelá. Márnosť, fakt dobré zaklincovanie. :)