Ono, je to trošku komplikovanejšie. Nejde ani tak o problém v spolupráci. Snažím sa nad to "povzniesť" a prosto to neriešiť, lebo to, žiaľ, riešiť nejde, alebo minimálne (čo je pravdepodobnejší prípad), ja riešenie nepoznám. Mojím hlavným problémom je neúmyselné neustále pripomínanie daných konfliktov, napriek tomu, že to nevyhľadávam (nie som iniciátorom rozhovorov o tom a podobne, vždy sa k tomu dostanem, lebo niekto iný o tom začne, alebo mi nevedomky dá vedieť o tom, čo zas druhá strana urobila a znova mi dvihne adrenalín, napriek tomu, že som bola rozhodnutá to už neriešiť). Takže viac ma vytáča to, že mi to neustále niekto/niečo pripomína, než samotné konflikty (ktoré už ani nie sú tak konfliktmi, ako skôr hradbou niečoho nepríjemného, vzájomne ublíženého).
Ono, je to trošku komplikovanejšie. Nejde ani tak o problém v spolupráci. Snažím sa nad to "povzniesť" a prosto to neriešiť, lebo to, žiaľ, riešiť nejde, alebo minimálne (čo je pravdepodobnejší prípad), ja riešenie nepoznám. Mojím hlavným problémom je neúmyselné neustále pripomínanie daných konfliktov, napriek tomu, že to nevyhľadávam (nie som iniciátorom rozhovorov o tom a podobne, vždy sa k tomu dostanem, lebo niekto iný o tom začne, alebo mi nevedomky dá vedieť o tom, čo zas druhá strana urobila a znova mi dvihne adrenalín, napriek tomu, že som bola rozhodnutá to už neriešiť). Takže viac ma vytáča to, že mi to neustále niekto/niečo pripomína, než samotné konflikty (ktoré už ani nie sú tak konfliktmi, ako skôr hradbou niečoho nepríjemného, vzájomne ublíženého).