Toľko nových komentárov v jeden deň. To je radosti :D

To Marko: Vďaka za postreh. Máš pravdu, viem, že tam ešte čosi chýba, ale nechcelo sa mi s tým už babrať. Oveľa ľahšie sa mi kreslí voľnou rukou, nakoľko sa mi ale nechcelo robiť na papier a potom sa dohadovať so skenerom (ja "technický typ" ..., navyše, takto je to ostrejšie, kontrastnejšie), urobila som to v počítači. Oprášila som staré časy, keď sme sa hrávali v Skicári. Bola to celkom haluz. Na detaily som už ale ozaj nemala trpezlivosť.

To Majka Mazúchová: Dikiiii, teším sa, že som Ťa pobavila. Splnilo účel. :)

To Mary: Vďaka. Ja mám tiež rada takéto recesie, občas sa na tom dá dobre "vybujačiť". A neboj, nie si mimo, keď nepoznáš Janka. Tak ste sa zoznámili, no. Lepšie neskoro, ako nikdy. ;) A pôvodná básnička je teda v tomto znení:

Za rýchlikom beží Janko

s rýchlikom ho spája lanko.

Aspoň teda ja som to takto poznala.

To Tekinosaagi: Nie je čo prepačovať (dúfam, že to bolo množné číslo a nie vykanie ;)), ako som už povedala fiamme (odmietam skloňovať, hoci sa mi marí, že ide o osobu mužského pohlavia), stal si sa ďalším spoluautorom tohto počinu ľudovej slovesnosti. A som rada, že si na mňa "nezanevrel" (aspoň dúfam) vzhľadom na našu podivne čudnú výmenu názorov.

To all: Fakt sa teším, že sa Vám to páčilo a že sa podaktorí dokonca aj zapojili do tejto infantilnej hry. :) Ani som nečakala. :) Splnilo účel. Márnosť, koľko radosti môže vzísť z dvoch naturalisticko - naivných veršíkov :)