Fakt záleží od uhla pohľadu. Mne dala kniha "1984" veľa, čo do chápania sveta a ľudskej zvrátenosti, i keď pravdupovediac len mi potvrdila moje predošlé hypotézy. Ale ja som asi od Teba odlišný, no mňa to smutným nenechalo. Len otvorilo oči. Alebo si to iba myslím, ktohovie aký budem mať názor o 5, 10 rokov. 

A Roald Dahl písal aj rozprávky (mimochodom geniálne), ktoré som baštil aj ako 22 ročný vysokoškolák, Matildu som dočítal jedným razom :). Charlie a továreň na čokoládu je tiež super. 

ALE!!! Roald Dahl píše aj prózu pre dospelých a to sú majstrovské kúsky, dve knihy poviedok som od neho čítal, a ten si s čitateľom pohrával tak geniálne, že som vždy na konci poviedky naňho nadával, ale aj sa hrozne smial, že čo si to ten spisovateľ dovolil, takto ma vodiť za nos. Pre mňa sú jeho poviedky fakt výnimočné. 

 

A ďalšiu rozprávku teda asi neplánujem v dohľadnej dobe, tamto bolo len školská úloha, ktorú som po čase nahral na enigmu. 

Je leto ... a neviem sa dokopať ani k dokončeniu ďalšieho trápneho pokračovania mojej knihy o tom divnom mestečku, neviem čo sa deje. Mám to pritom rozpísané a momentálne aj váham či to ešte mám skúšať ďalej, aj keď ako sa poznám tak to určite skúsim, len teraz mám kvalitné vákuum, výberové.