Zdravím Mon (Monika?),

vitaj na Enigme. ;) Vidím, že si sa vrhla na to zhurta (podobne ako ja a mnoho iných, ktorí sem prišli ako noví). :) Neviem, nakoľko Ťa zaujímajú názory ďalších amatérov, keďže "kapitán" sa k výplodom svojej "posádky" vyjadruje tak poredšie, ale môžem skúsiť.

Myšlienky fajn, aj keď, ako už spomínala Adhara, miestami sa to opakuje a je to trochu neprehľadné. Čo sa týka štýlu písania, príde mi to máličko nudné, ale môže to byť len môj osobný názor, možno mi prosto len Tvoj štýl celkom nesadol. :) Ono, jasné, že všetci sa len učíme, ani ja neprodukujem nejaké skvosty. Ale možno by to chcelo predsa len nejakú tú iskru, keď sa píše o bežných veciach. Samozrejme, závisí aj od toho, aký zámer svojím písaním sleduješ. Pokiaľ je to fakt len psychohygiena, píš ako sa Ti dá. ;) V mojom prípade to tiež niekedy bývajú len také "ventily". Ale aj to treba.

Inak ten slogan "vypni telku, zapni seba", som už niekde počula. Neviem teda odkiaľ to máš Ty, možno to vzniklo nezávisle od seba. Každopádne, je v tom kus pravdy. Telka je požierač času, ale je to nenáročný spôsob relaxu, preto ju mnoho ľudí uprednostní pred aktívnou zábavou. Aj ja často "skvasím" skôr pred počítačom, je to akési pohodlnejšie. Rozhodne trávim na vzduchu menej času, než keď som bola školopovinné decko. A je to škoda.

Mon, máš elán, máš ideály - nedaj si ich vziať. A ak Ťa baví písanie, hlavne veľa čítaj. :) A kašli na osemnástku, je to len číslo na papieri. Nič podstatné to nezmení. Človek nedozrieva vekom, ale skúsenosťami.