no, ja som uz davno nic neprecitala, nie to este napisala,takze moj komentar ber trosku s rezervou... ale stale sem nakuknem co je nove....a tvoj pribeh ma zaujal uz len svojim nazvom, reku kuknem co z toho vyjde ;)....no a musim povedat, ze hoci to malo rychly spad, a par slovicok mi tam nesadlo(ale to len mne), celkovo to je zaujimavy pribeh...zaver si podla mna pekne zasifrovala, pretoze som to musela precitat dva krat aby som sa uistila ze to chapem....a ak to chapem, tak je to dost smutne...nuz darmo, mozno to bola ozajstna vestica .... kazdopadne mi to sprijemnilo a trosku literarne obohatilo tychto par minut :) len tak dalej :)
no, ja som uz davno nic neprecitala, nie to este napisala,takze moj komentar ber trosku s rezervou... ale stale sem nakuknem co je nove....a tvoj pribeh ma zaujal uz len svojim nazvom, reku kuknem co z toho vyjde ;)....no a musim povedat, ze hoci to malo rychly spad, a par slovicok mi tam nesadlo(ale to len mne), celkovo to je zaujimavy pribeh...zaver si podla mna pekne zasifrovala, pretoze som to musela precitat dva krat aby som sa uistila ze to chapem....a ak to chapem, tak je to dost smutne...nuz darmo, mozno to bola ozajstna vestica .... kazdopadne mi to sprijemnilo a trosku literarne obohatilo tychto par minut :) len tak dalej :)