1. Toho Heviera som nepochopila, neviem, ktorý šéf to sem zavesil, ale myslím si, že je scestné porovnávať 2 básne takýmto spôsobom a ja osobne v nich veľa podobného ani nevidím.

2. nie je to až také zlé ako som si myslela. vlastne som prišla na to, že to vôbec nie je zlé, aj keď ja som už fakt stratila zmysel pre rým. prvá polovica ma nezaujala, poviemt to úprimne a v celej básni mi vadilo prehadzovanie slovosledu, báseň potom naberá taký historický nádych, ako keby som čítala niekoho spred 500 rokov. no to je fuk, dôležitejšie je, že od verša "spirituálne svety" mi úplne vyrazila dych myšlienka, v čom mal zase pravdu Klimex. Myšlienka to tu zachránila.

3. Klimex, ty si začal nedávno na madnesse a z tvojho komentáru som jasne vycítila, čo na tých ľuďoch nemáš rád. áno, mnohí z nich tam na tom blogu - veľká väčšina, sa tvári, že majú nárok a schopnosť naprávať básne iných, hovoriť im ako presne ich majú písať, čo kde majú použiť, až báseň zlepšia, ale už to nie je báseň pôvodného autora. ďalej sú tí ľudia krutí a vôbec si nekladú servítku pred hubu. niekedy nie sú ani objektívni, ani subjektívni, sú proste buzerujúci. Madness je pre slabšie nervy veľmi nevhodný blog. 

ALE, a čo tým chcem vlastne povedať, neznamená to, že človek nemá podať kritiku :) neviem či som to pochopila správne, že si tak troštililililinku narážal vo svojom komentári na Wavako (a ja zase idem vyzerať ako feministka, ktorá nemá nič na práci, len sa zastávať žien na tomto blogu), ak si to tak nemyslel a krivdím ti, tak mi prosím ťa prepáč :) ale kritika Wavako bola opodstatnená, podľa môjho  názoru správna a citlivá. možno sa s tým ešte stretneš, ak si sa už nestretol. na madness by ti napísali: je to zlé, nestotožnil som sa, nezaujalo ma to, nahovno forma, celé zle, zahoď pero, ty to nikdy nikam nedotiahneš. (a z tohto si má človek niečo zobrať? :)

cez to všetko, áno, áno, píšem na madnesse :D niečo ma to tam naučilo :) proste netreba nič vzdávať no :D 

Hola, držte sa všetci