Neviem, či mi len niečo nedochádza skrz moju farbu vlasov, ale Klimeux, neprotirečíš si tak trochu? Na jednej strane si priznal, že Tvoja kritika sa vzťahovala k môjmu komentáru - v tom prípade ma druhý odstavec Tvojho komentu dosť mrzí, lebo si myslím, že som sa nikdy nestavala do takej pozície, akú si v ňom vytkol bližšie neidentifikovanému kritikovi - na druhej strane v komentári nižšie si uznal, že moja kritika bola podaná s citom... Mám z toho trochu zmiešané pocity... čo ma vedie k záveru, že je pre mňa asi opäť čas sa stiahnuť, lebo nech sa snažím ako sa snažím, zväčša z toho vyjdem tak, že sa cítim ako idiot.

A nesúhlasím s tým, čo si napísal - o tom, že básnik nemôže byť dobrý alebo zlý, ale len pravý a falošný. Áno, môžeš ovládať remeslo a pritom to, čo vyprodukuješ, môžu byť len prázdne kydy. Ale nazvať niekoho pravým básnikom len preto, že píše "zo seba" a pritom to nemá formu, je to rozbité a celé na houby (to myslím všeobecne, nehovorím teraz o Joujou - aby nedošlo zas k omylu) sa mi zdá neadekvátne. Aj ten, kto píše "zo seba" by sa mal snažiť zdokonaľovať. Vyhovoriť sa na to, že píšem "zo seba" - som predsa básnik, čo odo mňa chcete, buď sa vám páči alebo nie - je podľa mňa čistý alibizmus. Je to celé ale hodne hra so slovíčkami a predpokladám, že sa "minieme". Každý si bude mlieť to svoje a nikam to nepovedie.

A aby bolo jasné, komentáre, ktoré píšem, píšem s dobrým úmyslom. Žiaľ, som človek náročný a nedokážem povedať, že je niečo super a vychváliť to do nebies, ak sa mi to super nezdá. Možno to všetkým nie je po chuti a najradšej by mi zapchali ústa ponožkou... Ak mám byť považovaná za nafúkanú kravu, ktorá si myslí, že pojedla všetku múdrosť sveta, radšej budem mlčať. Sama ale viem, ako som vždy, hlavne keď som tu bola nová, čakala na komentáre. A z môjho pohľadu je ostať bez odozvy horšie, než dostať možno subjektívnu, ale predsa konštruktívnu kritiku. Preto komentujem, hoci ma mrzí, že to, čo napíšem, asi nebude príjemné. Nie preto, že by som si o sebe myslela, že som NIEKTO a že moje veci sú skvelé a úžasné a mali by ste si všetci zo mňa brať príklad.

A týmto nateraz končím, lebo sa opäť raz cítim ako blbec.