Dievča, vieš prečo si ten chlap protirečí? On to nemyslel zle na teba, on si naozaj myslí, že si v pohode kritička, ozvalo sa z neho len zývajúce zviera, ako spomienka na madness-ácky prístup, chápeš? :D ono to nebolo mierené tebe :D skôr som mala pocit, ako by potreboval zo seba dostať tú krivdu a nejak to šupol pod tvoj koment :-P zato som aj písala to o madnesse, lebo ja som mala pocit, že to asi chápem.

Nehnevaj sa naňho, chudák chalan, veď je zlatý :D všetci sme tu milí a pekní :D a tvoje komentáre sú určite potrebné ty trubka :D tvoja úprimnosť je tu nepostrádateľná a tak isto názor každého čitateľa, nech je akýkoľvek. blogy nie sú o chvále a toto ma naučil presne madness. ale to som odbočila. Určite sa necíť ako krava! rozumela si? a neodmlčuj sa. ja som už starý bloger a vždy mi je ľúto, keď si nenájdem žiaden koment, aj keď ja si na tom nezakladám, som len vďačná, ale viem čo to so mnou robilo, keď som bola little. máš proste pravdu. Toto je len nedorozumenie holka :) fakt... neber to tak. nikto si nemyslí, že si nafúkaná krava a kto si myslí, tak to je jeho problém, vždy sa takí nájdu. nikdy nebudeš pre všetkých dobrá, to neide.

Okrem toho, čo si písala o tom alibizme je veľká pravda. Ja si myslím, že by v tom mal práve básnik nájsť mieru :)

Mimochodom, súhlasím s Tekiho komentárom :D a už sa lúčim :D

Už by som mohla napísať aj niečo iné okrem komentu :D ...