Joujou, ja vôbec nemám pocit, že komentáre od Wavako by boli provokujúce či prehnane kritické. Naopak, je to jedna z najmiernejšie komentujúcich osôb, aké som na nete stretla. Ak neveríš, choď sa pozrieť napríklad na mamtalent.sk. Tam niektorí autori iným tak nakladajú, že byť na mieste tých kritizovaných, ešte rok potom chodím po kanáloch. Schopní totálne zvoziť sú tam jednak ďalší prispievatelia, čo ešte nič nevydali, ale aj publikované, známe a rešpektované osobnosti. A pokiaľ autor proti takejto kritike zaháji agresívnu obranu, dajú odkaz na jeho dielo na facebook a tam sa z autora hromadne verejne smejú. Poznám to naozaj dôverne – užívatelia nášho blogu sú spravidla veľmi mierni, na rozličných serveroch prebiehajú teda iné slovné vojny. Ani ja nepodporujem útočnú, zaujatú či vágnu kritiku a tiež ju neprijímam od každého rovnako. Ale určite by som od kritiky nikoho neodrádzala len preto, že nie je dosť kompetentný. Vieš, publikovanie nie je závislé na tom, či je niekto dobrý alebo nie, ale od hŕstky častokrát arogantných a „strašne zaneprázdnených bohov“ hore v redakciách, ktorí v 70 % prípadoch (minimálne) Tvoje dielo ani nezačnú čítať, takže by Ťa nepublikovali, ani keby si bola druhý Hamingway a Tolstoj dohromady. Dotiahnuť to niekam v literatúre jednoducho vyžaduje určitý kus šťastia, alebo známostí, takže takto absolutisticky by som to určite neposudzovala. Aj podrobný, rozumný a konštruktívny komentár od úplne praobyčajného neznámeho človiečika je vzácnosť. Čo by mnohí nepovšimnutí autori dali aspoň za ten.