Ahojte,

 

ďakujem za Vaše komentáre a pripomienky. Niektoré potešili, iné nie, ale vždy je to lepšie ako hádzať hrachom o stenu.

 

Ďakujem Wavako za veľmi vážené pripomienky, snáď je to už lepšie. :) Musím ešte zapracovať na tých prechodníkoch, tam vidím tiež deficit. V jednej vete by som to ešte zmenila a prerobila, ale to je na neskôr. Nechám si to ešte uležať.

 

Adhara, len taká malá pripomienka na vysvetlenie  : Ako keď pripravujete kvások ( cukor, droždie a mlieko  30 min v pohári) na kysnuté cesto. Asi nie si nútená kuchtiť. Je to iné, ako keď pripravuješ samotné cesto a necháš ho pár hodín pekne kysnúť, (kvások plus múka a iné ingrediencie..) v teple...jou? A Zimu mám rada, veď tiež lyžujem.

 

K textu.            

 

Deniska a Adhara. Možno som to trošku prehnala s tým čo ide von aj opačným smerom. Malo to byť len také prirovnanie. Keď som sa nad tým ešte spätne zamyslela, bolo to dosť tvrdé. Adhara, možno práve tebe, alebo iným sa to zdá byť nudné, mne to skôr pripadá ako, život sám. Ten koniec, uznávam mal, rýchly spád, možno som to mohla rozpísať.

 

Deniska, nabudúce tu skúsim dať niečo veselšie a nie vysypanie utrápených myšlienok. Škoda, že si to tak pochopila. Nemalo to mať ten účel. Ale som rada, že sa ti to páčilo.

 

Dušan, presne tak. Súhlasím s tvojím názorom o dusenej mrkve.  City sa nemajú potláčať. Nie je žiadny dôvod nato, aby sme ich potláčali. Preto ten prívlastok “DUSIŤ” z mojej strany sa mi zdal vhodný. A môj plán, bolo presne to, ako uvádzaš v druhom odseku. Chcela som  napísať niečo na typ jednoduchého plynulého čítania, zo života s nejakou udalosťou, kde by som nabádala ctených čitateľov/čitateľky k tomu , aby sa v trebárs v láske vyjadrili, ale nemusí to byť práve tam a niečo si z toho článku vzali (to, že ľudia majú vyjadriť svoje city).atd,. U teba to asi splnilo úlohu a mal si ten dojem. Čo usudzujem podľa prvého odseku z tvojho názoru na môj text.
Joujou je, alebo resp. bola moja prezývka na VŠ a spája sa s istou príhodou, ale to vedia len dotyčné osoby. Nejako mi to prischlo. Preto som ju tu dala, ale zamýšľam sa nad zmenou niku. Ešte som však nedošla k ničomu lepšiemu.  Francúzi, mimochodom zdravím ich, sa vždy pousmejú(žužu...hlavne tí starší... no veci nebudem vysvetľovať, ale je to aspoň zábavné, podľa uhla pohľadu).

 

Pekný deň všetkým a presne tak nech nás múza neopúšťa.