Vrútky mi niečo hovoria, ale nikdy som tam nebol :P ..ja to mám s tými školami tak celý život, že si vždy vyberiem tú, kam sa vôbec nehodím a potom to ľutujem ale už je neskoro. Pôvodne som chcel ísť na históriu, lenže podobne ako ty s hudbou, myslel som si, že ma to asi neuživí a nechcel som skončiť ako historik na úrade práce (takto budem právnik na úrade práce :D) ..a hlavne keď vidím, ako sa dnes manipuluje s históriou (tak tomu vlastne bolo vždy), tak ma celkom prešla chuť :P ..a na aký nástroj hráš? či len komponuješ? :)
Noo veru, tie vaše debaty s ginom... už sa tu pomaly stávajú legendou :D
Vrútky mi niečo hovoria, ale nikdy som tam nebol :P ..ja to mám s tými školami tak celý život, že si vždy vyberiem tú, kam sa vôbec nehodím a potom to ľutujem ale už je neskoro. Pôvodne som chcel ísť na históriu, lenže podobne ako ty s hudbou, myslel som si, že ma to asi neuživí a nechcel som skončiť ako historik na úrade práce (takto budem právnik na úrade práce :D) ..a hlavne keď vidím, ako sa dnes manipuluje s históriou (tak tomu vlastne bolo vždy), tak ma celkom prešla chuť :P ..a na aký nástroj hráš? či len komponuješ? :)
Noo veru, tie vaše debaty s ginom... už sa tu pomaly stávajú legendou :D