Tak aby si vedel, dala som si tú námahu - a prečítala znova všetky Tvoje príspevky :P

Popravde, väčšina tých vecí sa mi zdá lepších. Ale uznávam, áno, je to aj myšlienkou. Že toto je naozaj také viac lajt. Ale - štýlom a odľahčenosťou mi to pripomína tú Múku pre masy, či ako sa to volalo (ide tiež o text piesne, že?). A vlastne, nie je to zlé, má to len zlý štart. Tá prvá strofa je slabá, zvyšok, ešte okrem tej, kde menuješ akordy, je dosť fajn. Ak to teda beriem tak odľahčenejšie a ešte aj zohľadním, že ide o text. Nebude to horšie, ako tá múka. :) Mimochodom, tú kombináciu akordov si neviem dosť dobre predstaviť "v akcii". :D Ale je mi jasné, že ide len o napasovanie do textu. :)

A. Keď už som nanovo preliezala tie Tvoje príspevky (a čítala k nim aspoň zbežne aj diskusiu), narazila som na jednu vec, čo som akosi prehliadla. A to konkrétne na komentár, v ktorom si sa ohradil proti osloveniu Klimo. Tak mi teda prepáč, nejako som si to nevšimla :D Len keď, ono to tak prirodzene vyplynie či už z Tvojho priezviska, alebo pseudonymu... no povedz mi, komu sa chce vypisovať stále Klimeux (a to môžeš byť rád, že viem písať a čítať a neskončil si ako kelmux)? Tak mi prepáč, že som si to skrátila. Len keď to Klimeux je také dosť nepraktické. Tak ako Ťa mám potom volať? Há? Či zaparkujeme k občianskemu menu. :P A tá Wavča mala byť "trestom" za Klima? Niežeby mi to vadilo :)

Ale aby som sa vyjadrila ešte k básni ako takej. Vlastne, už som sa vyjadrila, tak čo tu šaškujem :) No nie, keď sa povznesieme nad prvú slohu, tak je to fajn a ešte aj s tým vysvetlením s autentickým zážitkom to pre mňa nabralo trošku iný rozmer. Je to sympatické. Ale stále platí, čo som napísala o dva odstavce vyššie. :D

Tak no. Asi toľko ja a môj názor na kvalitu Tvojich textov. Môžeš mi oponovať, ak nesúhlasíš... :D

Joj a ešte jedna vec. Nie, nemäkne Ti mozog, neber to tak. A starosti... nuž, občas nás každého zavalí. Dúfam, že to nie je nič moc zlé. To by ma mrzelo. Drž sa a píš. Píšeš dobre. K..K....(nehnevaj sa) Klimo :)