Klimo,

máš Ty ale smolu, že si si latku nasadil tak vysoko :) S Ginom sme sa zhodli, že sa nejako kazíš :D Musela som si to nechať odležať, aby som nebola veľmi subjektívna (to aj tak som) a nepovedala (nenapísala) niečo, čo s čím by som neskôr nesúhlasila (ale to sa ešte pokojne môže aj tak stať).

Ako takto. Dnes, keď som to s odstupom v pokoji čítala znova, vo mne zosilnel pocit, že toto nie je báseň ako taká, ale text piesne. A to je "poľahčujúca okolnosť" :) Ale možno sa mýlim, oprav ma :) Ono, nie je to zlé, ale na tie Tvoje skoršie veci to prosto nemá. I tu máš pekné momenty, pekné rýmy, myšlienky, ale je to celé také lajtovejšie a možno i odfláknutejšie. Ako niektoré myšlienky a ich stvárnenie sú naozaj pekné. Len je to možno také trošku nevyvážené, hoci, asi ani to nie je to právne vyjadrenie. Prosto toto je trochu nižší level, než na aký si nás "nachutil". ;)

Nehnevaj sa na mňa za úprimnosť. Určite píš ďalej, rada čítam Tvoje veci, talent rozhodne máš (aspoň pokiaľ si taký laik ako ja, môže dovoliť taký názor) :)

P.S.: Ešte jedna odveci poznámka... máš hrozne pekné motto. Prosto, vždy keď to čítam, tak ma tak... joj. No krásne si si vybral. Odveci, prepáč, ale musela som :)