Dielo som prečítal. teda prvú kapitolu.

Mňa to teda veľmi nenadchlo.

Podľa mňa to je také detské písanie. Bude treba na tom popracovať.

V prvom rade pravopisné chyby. Veľa pravopisných chýb. Nemyslím čiarky. Ale hrúbky, niektoré preklepy, ale hrúbky. Toto nie je dobré a znižuje to hodnotu textu.

Nezachránila to ani tá kurva na konci. Nie veľmi vypilovaná štylistika. Zamysli sa nad tým, čo píšeš. A akým dojmom to pôsobí. 

táto veta Zrakom prečesával okolie, hľadel zo svahu hory dolu do doliny, ktorú zalievali slnečné lúče a v pozadí sa týčili zasnežené hory, ktorí vyzerali ako obri, ktorí pred dávnymi časmi skameneli. - je ukrutne dlhá a kým som došiel na koniec, nevedel som, o čom bol začiatok.

Kratšie vety sú údernejšie, zrozumiteľnejšie. Aspoň podľa mňa. 

 

Ďalej veta "Neboli na seba prilepené a ani radovo usporiadané, ale roztrúsené."

Redundantné informácie - Stačilo to, že domy boli proste roztrúsené.

takýchto vecí je tam veľa, čo mi režú oči. Takže keep working, veľa čítaj, zlepšuj sa a hlavne sa zamysli nad tým, že píšeš pre ľudí a nie pre seba. (to myslím v dobrom, nechcem ťa odstrašiť - akože rozmýšľaj nad tým, ako si ten text môžu vysvetliť iní čitatelia, lebo ty máš v hlave jasné predstavy, ale čitateľ má pred sebou iba tvoj text)

 

Ale akože píš ďalej, keď máš nápady, len na sebe pracuj, dňom i nocou, nech z teba niečo je.

(mehehe, ja som v živote toho veľa nenapísal, ale tak snáď sa neurazíš)

Howgh :)