Jozef Kanaloš

Uránová 2

821 02 Bratislava - Ružinov

 

Riaditeľka a štatutárna zástupkyňa
Šéfredaktorka Nota bene
Mgr. Sandra Tordová

ďalej

Orgánom združenia 1. Valnému zhromaždeniu, 2. Správnej rade 3. Revízii



Sťažnosť V Bratislave 9.6.2010

Sťažovateľ: Joshua Jozef Kanaloš - predajca časopisu Nota Bene ev.č.037

 

Vec: Sťažnosť na - Výkonného manažéra - Marek Jajcay,

a

Sociálnú pracovníčku - Mgr. Adéla Bodo Novotná

 

Týmto sa na Vás obraciam, vyššie uvedený, so sťažnosťou na Vášho podriadeného a to z dôvodu porušenia jeho povinností - porušenia stanov - konania proti kódexu predajcu a dopustili sa dňa 5.6.2014 porušenia zákona voči mojej osobe -

Psychickej ujmi.

 

V § 11 a nasledujúcich ustanoveniach zákona č 40/1964 Zb., Občianskeho zákonníka, so zákonom č 262/2006 Sb. - uvádzam, ako fyzická osoba využívam svojho práva na ochranu svojej osobnosti, najmä života a zdravia vedľa občianskej cti a ľudskej dôstojnosti ako aj súkromia, svojho mena a prejavov osobnej povahy.

 

Dňa 5.6.2014 o 10.00 h ma v priestoroch Nota Bene, vzali na pohovor, v ktorom bol na mňa vyvíjaný psychický nátlak. čím mi zabraninili v predajú dve hodiny- to je: som mohol predať najme 16 ks. t.j 22,40.- Eura k mojej škode. Ktoré žiadam uhradiť.

 

"Spočívajúci v tom, že nakoľko mám málo predaných časopisov mi bude odobraté miesto" LAURINSKA" určene k predaju časopisu Nota Bene a bude pridelené inému predajcovi. "

 

Já, som bol z toho šokovaný, lebo nikde nikým a nikdy nebolo určeno koľko časopisov musím predať na stanovišti.

Predaj je slobodný a dobrovoľný. Nikdy som od svojho začiatku predajný kódex neporušil a voči Nota Bene som nikdy nekorektne nevystupoval.

 

Naopak som ako ambasádor v boja proti chudobe a sociálnemu vylúčeniu prezentoval na konferenciach atď.

 

Počínanie zamestnancov Nota bene beriem ako nerelevantné, nekorektne a ponižujuce moju ľudskú dôstojnosť čo sa môže hodnotiť ako myslene poškodzovania práv a slobôd jednotlivca.

Likvidácia mojej osobnosti a ohrozenie existencie nakoľko som jak nezamestnaný a ťažko zamestnávaný, ďalej som v liečebnom procese.

Za toto porušenie ako fyzická osoba mám právo najmä sa domáhať, aby sa upustilo od neoprávnených zásahov do práva na ochranu mojej osobnosti.

 

Novy pracovníci sa k predajcom chovajú arogantne a nepatria im statut sociálneho pracovnika. Toto doposiať v Nota bene nebolo. Prosím o nápravu a voči ostatným predajcom Nota Bene.

 

Žiadam, aby sa odstránili následky týchto zásahov a aby jej bolo dané primerané zadosťučinenie.

 

Ak by sa toto zadosťučinenie neudeje a dostatočné najmä preto, že budu z funkcie odvolaní. Ako sociálny pracovnici pre nátlak neuspokojuje funkciu a poslanie sociálnych pracovníkov

- čo, a zvrátene v značnej miere došlo k poškodeniu dôstojnosti a tým bola znížená a ponížená moja dôstojnosť a jej vážnosť v spoločnosti. Čo poškodzuje aj meno NOTA BENE a o.z Proti Prúdu.

 

Ako fyzická osoba sa môžem a mám právo na náhradu nemajetkovej ujmy v peniazoch.

 

Za neokladne a kladné riešenie ako ako písomnu odpoveď predom ďakujem. Do doby vyriešenia, pre obmedzenie a zabranenie z predaja budem žiadať o náhradu ako uniknutu mzdu z predaja. Za plne pochopenie a akcept plne ďakujem

S pozdravom.

 

V Bratislave 9.6.2014 Joshua - Jozef Kanaloš