no, mala som co robit, aby som sa dopracovala na koniec tvojho komentaru...

a aby som pochopila...

neviem ci som pochopila spravne vsetko co si napisal...ako prve ti poviem ze ja verim v Boha, no nechodievam do kostola...ani neviem preco...myslim si, ze On aj tak vidi vsetko...kopa tych co do kostola chodia sa spravaju tak ako si povedal-napr ukradnem, pomodlim sa a cao pa....nemyslim si ze by to tak malo fungovat, ale ako sa hovori Bozie mlyny melu pomaly ale isto...

a som rada, ze na to, ze ziadnu mnisku nepoznam, je moj vykon celkom dobry. takze priemer, to znamena ze to hadam horsie nebude :D

tak ma napadlo, ze by si mi mohol na mail napisat, ako to v takom klastore chodi, ulahcilo by mi to hladanie a luskanie sa roznymi zivotopismi. nie, toto nema byt roman, len poviedka....preto som sa rozhodla nestudovat tematiku dopodrobna, lebo som nepredpokladala, ze ju budem potrebovat ;)

este sa vratim k tym sestram a k teme ako takej...neviem vsak ako to vysvetlit. povodne som premyslala nad tym, ze su to osoby(vacsina z nich, ktore som pri pisani pouzila), ktore sa za habit z nejakeho dovodu len skryvaju. mozno by som to prirovnala k sekte(?) priznam sa, tazko sa mi to vysvetluje...a asi by som ani nemala. malo sa to postupne odhalit, alebo len nacrtnut v pribehu... to by malo stacit na vysvetlenie toho zvlastneho spravania- napr zlostne pohlady, uskrny, velku prisnost...pretvarka... to uz znie ako sci-fi! skupinka zien si vytvori klastor a hra sa na reholne sestry aby maskovala napr nejake pokusy ... tak ale to uz by sa potom smazili v pekle...no teda nakoniec som si vymyslela aj novy namet! ;)

tema sa mi paci... tema neistoty v cloveku, ked vidi co sa deje vo svete. kde je hlad, kde je nespravodlivost. kde je teda Boh? v kazdom z nas ? v kazdom urcite nie...zvlastne, ako niekto dokaze velmi silno verit, bez stipky pochybnosti....

a na zaver som nepochopila toto: ...OBIDVA tieto rozemery su viac, alebo menej deformovane ludskou nedokonalostou. A v tvojom pripade myslim, ze hladas ten pripad viac.

???viac deformovane mojou nedokonalostou??? (tak?)