Reportáž je dokončená. Ak si ju pozorne prečítate, pokojne si môžete zarezervovať dovolenku na podobnej lodi - nič by vás tam už nemalo nemilo prekvapiť. Všetky lode majú totiž podobný štandard. Ceny sa veľmi líšia: závisia od lokality (Stredozemné a Severné more je najlacnejšie, Karibik a Polynézia najdrahšia), počtu dní (najmenej 5, ale sú aj 3-mesačné plavby okolo sveta), počtu fakultatívnych výletov po pristátí (nemusíte si však objednať žiadne), umiestnenia kajuty (aj kajuta bez okna je však OK - aj tak ste väčšinu času na hornej palube), osoby postihnuté nákupnou mániou minú viac - na lodiach i v prístavoch sú obchody s tovarom od výmyslu sveta.
Reportáž je dokončená.
Ak si ju pozorne prečítate, pokojne si môžete zarezervovať dovolenku na podobnej lodi - nič by vás tam už nemalo nemilo prekvapiť. Všetky lode majú totiž podobný štandard.
Ceny sa veľmi líšia: závisia od lokality (Stredozemné a Severné more je najlacnejšie, Karibik a Polynézia najdrahšia), počtu dní (najmenej 5, ale sú aj 3-mesačné plavby okolo sveta), počtu fakultatívnych výletov po pristátí (nemusíte si však objednať žiadne), umiestnenia kajuty (aj kajuta bez okna je však OK - aj tak ste väčšinu času na hornej palube), osoby postihnuté nákupnou mániou minú viac - na lodiach i v prístavoch sú obchody s tovarom od výmyslu sveta.