chyby tiež opravia, ak ich o to požiadame. Nemusíme si ich ponechať navždy:) Jednoducho pošleme súkromnú správu alebo napíšeme do čusboxu a je to. Ak však niekto chce zmeniť a koľkokrát aj zmení celý text, ale pritom tam ostávajú pôvodné komentáre, je to poriadne nefér. Na tých stránkach, čo som spomínala, to jednoducho nie je možné. Predstav si, že niekomu vychytáš chyby, povieš narovinu svoj názor, nie veľmi príjemný pre neho. On ti potom napíše mail, požiada o pomoc a následne pošle upravenú verziu. Ty mu ju ešte trochu upravíš, ohodnotíš, a on ju potom vloží namiesto pôvodného, tebou skritizovaného textu, nad tvoj pôvodný nelichotivý komentár. A vyzeráš ako debil:)

Inak, to, čo spomínaš  - príspevky kontra komentáre - majú tiež ošetrené. Rôznymi stupňami a s nimi spojenými právomocami, takže: čitateľ, nováčik, autor, aktívny autor, redaktor, administrátor, hlavný administrátor, správca. Takto môžeš pomaly stúpať (asi najďalej po administrátora:), ak píšeš dobre, ak sa zúčastňuješ súťaží, ktoré vyhlasujú a ak tvoje komentáre sú pre ostatných prínosné; ak sú v takej forme, ktorá neútočí, ale ani zbytočne a kontraproduktívne nechlácholí.

Ešte dodám, že ten, kto príspevok schvaľuje pred tým, ako ho pustí na sklo, napíše mu aj prvý komentár, a tak žiaden príspevok nie je bez komentára. Myslím si, že to tam majú dobre zariadené.