Som nadšený, mali by sme založiť hnutie propagujúce literatúru pre mládež bez ohavností typu vzťahy, láska, sex. Možno by sme sa presadili aj v Európskom parlamente. Čo možno, určite, presadia sa tam inakšie hovadiny! 
Báseň o motorovej píle bola skvelá.
Tvoja poznámka o románoch z prostredia lodníctva ma nadchla.
Navrhujem ďalšiu nádhernú tému básne, alebo dokonca piesne pop-music: s námetom "Vplyv kavitácie vody na lodnú skrutku", názov by však mohol byť rytmickejší, napr. "Koniec našej lode, voda skrutku ďobe" a pod. Zistil som, že poslucháči popu, ba dokonca ani rocku nevedia o kavitácii vôbec nič.
Lode sú totiž moja slabosť, ale netreba ich zneužívať v knihách a filmoch plných uslintanej romantiky - čitateľa treba oboznámiť (v rámci hodnotného príbehu, samozrejme) s pojmami ako brutto registrovaná tona, ponor lode (ozaj, vieš, že Mark Twain je pseudonym pochádzajúci z lodného žargónu a týka sa práve ponoru?), priam katastrofou je, že dnešná mládež nevie rozoznať provu od kormy, či dračiu slučku od osmičkového uzla, no hrúza hrúzoucí... mladým dnes chýba tzv. lodná gramotnosť.
U mňa sa láska k lodiam prejavuje napr. tak, že v Holandsku som spával na kapitánskom mostíku na pulte, kam sa rozkladajú mapy.