Ahoj Wavako, áno, je to klasická beletria pre mladých, netvrdím, že je to niečo výnimočné, ale štýlom som sa snažila,aby to bolo vtipné a nie "sladučké" aj keď je to o láske (čo je podľa mňa najdôležitejšia vec na svete - akákoľvek podoba lásky - romantická aj tie ostatné, nevynimajúc priateľstvo:)) takže verím, že vždy to má - hlavne mladým dievčatám - čo povedať. Originálne na tom možno trochu je to, že hlavná hrdinka píše básne a tie sú v knižke nielen po slovensky, ale aj po anglicky. :) Ja som začínala písať najprv básne až potom som prešla na prózu - poviedky a tento pokus. Začala som to písať presnev takom veku, ako má moja hl. hrdinku - teda 16 - čisto zo zábavy a aj preto, že som sama nemala žiadneho frajera - takže som si ho vymyslela :)) - aj keď samozrejme - denník nie je autobiografia a nie je o mne - ja som si napokon prvého priateľa našla až v 23. rokoch (denník som dopísala v 20) - s ktorým som doteraz (mám 26) a už máme spolu aj jedného potomka - synčeka Alexka - viem, že teraz už nenapíšem nič podobné, lebo mám iné skúseností - okresané o viaceré ilúzie a bohatšie o širšie súvislosti vychádzajúce zo skúsenosti "dospelej" ženy. Tento román je najmä pre mladé dievčatá, ktoré majú rady "romantické dievčenské komédie". :) ĎAKUJEM za blahoželanie! :) Pekný deň! :) Mirka N.