boh je jedna dokonala bytst... je stale rovnaky vsak?? ako sa stale hadam s jednou veriacou kamoskou... fajn.. nemam proti bohu nic... ale preco v minulosti... upalovali carodejnice ked stale hlasali boziu lasku? bolo to s bozej lasky ? nevadilo im ze porusuju jedno 10 bozich prikazani.. ktore nam boh dal aby sme mohli prist do neba...
a predsa ich kazdy uctieval ako sluzobnikou najvyssich a cirkev sa snazila zbohatnut na ludskej hluposti a preavala odpustky.. a hlupi skorumpovany ludia ... si ich kupili lebo sa bali aby nahodou neprisli do pekla.. vsetko je to hlupe.. keby mal clovek slobodnu volu ako o tom kazdy hovori nemoze sa bat ze pride niekde kde nechce... ked sa raz chcem dostat do neba tak verim.. a to staci netreba hlupe chodenie do kostla... a bat sa vecneho pokusenia.. pokial osm raz cista tak som a moje svedomie mi nedovoli urobit nic zle.. ale pokial ano... tak potom nao ta viera cela je... uz nieklolko tisicroci ludia veria v boha... a musia byt dobry.. nezabijat... a ked existuje jedno nebo preco sa neradia jednymi zakonmi vsetky stvorenia.. clovek nezabiuje... zviera zabije.. a clovek je co ? nie je dokonala bytost.. je to tiez zviera.. nehovorim tym ze mozeme zabit.. hovorim o tych hlupostiach co su popisane ako pravidla a davaju ludom narok na zivot...
ako hovory la vay oko za oko zub za zub... hlupa cirkev nic nevyriesi.. nehadyem vsetkych do jedneho vreca to nie. hovorim o cirkvy ako organizacii ktora zniciula celu ludsku vieru v boha... a vsetci co ptria do cirkvz su ubohy lebo uz nevedia co si maju sami pocnut tak sa davaju do zhromazdeni kde im diktuju ako maju zit len preto aby nasli zarucenz sposob ako sa dostat k bohu... tyto ludia su obycajni klamari podla mojho nazoru... ked raz boh povedal mnozte sa mislel tzm mnozte sa... nemyslel tym ze mame byt zavrety v klastoroch a bat sa nosit tricka na ramienkach.. to uz nieje otazka viery. je to otazka pocasia... zit v cirkvy a s cirkevnymi pravidlami znamena vecne sa zalizat pod perinu a nestaviat sa zivotu do tvare takemu aky je... toto bola taka strucna charakteristiky toho co citim k cirkvy ako takej...nieje spravne ked niekto hovorijedno a robi druhe.. hlasa laska a cistotu a obetuvava baranka a pije vino.. lebo to ma predpisane ... nech sa nad tym cirkev...zamysli...