hmm.. nie som satanistka.. ale zaujimaju ma taketo veci a pritahuje ma skor ta "zla" strana ktoru kazdy nenavidi... takze k tejto teme mam toho strasne vela povedat :D dufam ze nevadi za ja sa tu budem rozkecavat hmm.. no tak :) sice v dnesnej dobe sa najde viac tych ludi ktry si myslia ze byt satanista tak su nieco viac a nieco ine pri com ani nevedia o com taky satanizmus je... ale nazivajme veci pravym menom... je to zlo... ale iba proti zlu sa obracia... kto moze za vsetky boje co sa tyka nabozenskej otazky... rasy ci pohlavia? mozu za to satanisti?? urcite nie... za vsetkomoze organizacia ktora uctieva boha a riadi sa jeho pravidlami... ludia proti sebe bojuju a stale to zvaluju na nieco vyssie... nikdy nie na seba.. ci uz na boha alebo na satana... to je jedno.. zakazdym si za to moze sam alebo za to moze iny clovek... uctievame predsa boa , ktory nepotrebuje obety... potrebuje len nasu cistu lasku.. alebo tak nie je? preco potom prelievame krv v boji za milosrdneho boha... a utiekame sa pod jeho ukrizovane narucie...
neuctievam ani boha, ani satana. a ani niekoho uctievat nebudem... som slobodny clovek a zodpovedam sama za seba nie? ked urobim nieco zle nebudem sa s toho tesit ani spovedat... bude ma hrzyt svedomie kym to nenapravim.. a myslim e takto by to malo byt... aj ked... tie viery maju nieco do seba... preto ma to tak velmi zaujima a nevynecham jedinu knihu tomu venovanu :D