Ako si sám povedal, platonická láska je "láska" ktorá sa nenaplní. Láska k hercovi - tak prečo nie rovno poblúznenie? Mám spolužiačku, aj sestru a mnohí ďalší sú okolo mňa, čo sa zaľúbili dajme tomu do Roberta Pattinsona, alebo do... ja neviem, Daniela Redclifa (neviem ako sa píše). takáto "láska" je nereálna. je to poblúznenie, ktoré prejde. a pravdupovediac, ešte som nikoho z nich nepočula povedať: ach nech je šťastný... :D možno sme to my ženy, no čo som si ja všimla, všetky platonicky zamilované dievčatá hovoria len: nech zdochne tá špina s ktorou sa bozkával vo filme!
ja som len povedala, čo si myslím. o ničom sa ťa nesnažím presvedčiť.
Že prvý krok je úloha chlapa je staré prežívanie? :D
preto vám, milí muži, toľko lások nevyjde. dobýjanie je úloha mužov. keď žena cíti, že sa o toho muža musí usilovať ako šibnutá ONA, pričom jej vysnívaný nepohne prstom a len nedomrlo čaká, kedy žena urobí prvý krok, garantujem, že minimálne 70% normálnych žien to prestane baviť.
ženy potrebujú vidieť, že ten muž o nich stojí, až potom sa rozbiehajú - zase ako ktoré. isto, nehovorím, že teraz sa má snažiť len muž a žena zas naopak nedomrlo čakať. niekedy sa aj stane, že ten prvý krok spraví žena. ale väčšina mužov v dnešnej dobe naozaj len čaká.
s týmto čakaním je ďalej spojené rozmýšľanie ženy, lebo ženy sú veľmi domýšľavé... predstaví si ho v situácií, kedy by ju mal chrániť ale vychádza jej len, že toho nedomrlíka by musela chrániť asi ona – veď ani keď ju balil, tak nepohol prstom... a stráca záujem.
toto je iba môj všeobecný názor, dúfam, že si to NIKTO nevezme osobne. to je môj pohľad na vec, na niektorých mužov. zas nie na všetkých. a taktiež nehovorím, že ženy sú sväté :D určite aj vy muži, by ste mohli menovať a čo to na nás nažalovať.
ale to len na okraj, keď sme už pri tých krokoch...